۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۵۸۶۸۰۰
به همت مؤسسه آفاق حکمت؛

دوره آینده ایران برگزار می شود

چهارمین دوره از درس گفتارهای آفاق حکمت با عنوان آینده ایران، نگاهی به تجربه ۴۰ ساله ایران و تحولات آینده به همت مؤسسه علمی و فرهنگی آفاق حکمت با همکاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.
دوره آینده ایران

حجت الاسلام عبدالرحیم جعفریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری چهارمین دوره از درس گفتارهای مدرسه آفاق گفت: این دوره با عنوان آینده ایران، نگاهی به تجربه 40 ساله ایران و تحولات آینده به همت مؤسسه علمی و فرهنگی آفاق حکمت با همکاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.

مدیر امور دانشجویی مؤسسه علمی و فرهنگی آفاق حکمت با اشاره به اساتید چهارمین دوره از درس گفتارهای آفاق حکمت گفت: این دوره با حضور حجج اسلام والمسلمین حمید پارسانیا، احمدواعظی، محمدرضا زیبایی نژاد، احمد رهدار و نجفعلی میرزایی برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین حسن کچوئیان، فؤاد ایزدی، فرشاد مؤمنی، ابراهیم فیاض، علیرضا شجاعی زند، حسن سبحانی، اردشیر گراوند، پرویز امینی، احسان خاندوزی و مهدوی پور از دیگر اساتید حاضر در چهارمین دوره از درس گفتارهای مدرسه آفاق حکمت هستند.

حجت الاسلام جعفریان خاطرنشان کرد: هویت ایرانی اسلامی، عدالت اجتماعی، اقتصاد، حوزه و روحانیت، تعلیم و تربیت، خانواده و سبک زندگی، علوم انسانی اسلامی، رسانه و فضای مجازی، کنشگری ایران در جهان اسلام و نظام جهانی از موضوعات چهارمین دوره درس گفتارهای مدرسه آفاق به شمار می روند.

وی در زمینه شرایط  و شیوه نام نویسی در دوره آموزشی آینده ایران گفت: شرکت در این دوره آموزشی عمومی است و علاقه مندان می توانند جهت نام نویسی، امروز به سامانه اینترنتی مؤسسه علمی فرهنگی آفاق حکمت به نشانی http://afaghehekmat.ir/ مراجعه کنند.

مدیر امور دانشجویی مؤسسه علمی و فرهنگی آفاق حکمت افزود: دوره آموزشی آینده ایران از نهم آذرماه تا نهم اسفندماه به مدت 15 هفته پنجشنبه ها از ساعت 14 تا 17:30 در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی واقع در چهارراه شهدا ابتدای خیابان معلم برگزار می شود./1324/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات