۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۵۸۶۹۰۰
امام جمعه اهواز مطرح کرد؛

ضرورت راه اندازی هسته های پژوهشی دانشگاه ها

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به ضرورت راه اندازی هسته های پژوهشی دانشگاه ها گفت: دانشگاه باید نیاز‌های وارداتی در زمینه‌ های مختلف را تهیه کند.
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت ‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار با دانشجویان بسیجی با بیان اینکه بسیج، به ویژه در دانشگاه و حوزه، شجره مقدسی است، اظهار داشت: با افزایش سطح جایگاه، مسؤولیت نیز به همان نسبت سنگین تر می شود؛ از این رو با ورود بسیج به میدان نبرد در جنگ هشت ساله کفه پیروزی به نفع ما سنگین شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه با ورود بسیج پیروزی های پی در پی از سوی خداوند نصیب ملت شد، افزود: امروزه به علت توطئه ها و جنگ اقتصادی با مسؤولیت سنگینی مواجه هستیم؛ این توطئه ها با پیگیری های شدید بین المللی و برای منزوی کردن کشور است.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه در صورت توجه به فرمایشات رهبرانقلاب در زمینه تولید داخلی فشارهای وضع شده به مراتب کاهش پیدا می کرد، خاطرنشان کرد: در زمینه کوتاهی نسبت به رهنمودهای رهبری، دولتمردان بیشتر از همه مقصر هستند با این حال می توانیم با اقتصاد مقاومتی ادامه دهیم.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با اشاره به ضرورت راه اندازی هسته های پژوهشی دانشگاه ها تصریح کرد: دانشگاه باید نیاز‌های وارداتی در زمینه‌ های مختلف را تهیه می کرد به این معنا که نیازهایش را به هر کدام از دانشکده های مربوطه محول می‌کرد تا پژوهش های مربوطه انجام شود.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه تهدیدها و تحریم های اقتصادی را باید فرصت تلقی کرد، گفت: طبق فرمایش رهبرانقلاب مبنی بر حمایت از پژوهش‌ های علمی و نخبگان علمی، پیروان رهبری کمربند همت را بسته، نیازهای کشور را پیدا و برای رفع نیازها پژوهش و تحقیق کنند./9456/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات