۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۵۸۶۹۰۱
هم‌زمان با برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد صورت می‌گیرد؛

رونمایی تازه‌ترین‌های نشر دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)

این کتاب‌ها با تخفیف ویژه در اختیار دانشجویان و بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
امام

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)؛ دکتر ابراهیم دانشی‌فر معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) با بیان این خبر گفت: همزمان با ششمین روز برپایی نمایشگاه‌ کتاب مشهد، هفت کتاب دانشگاهی تازه منتشر شده انتشارات دانشگاه با حضور استادان، اعضای هیئت علمی مراکز آموزش عالی و دانشجویان رونمایی خواهد شد.
وی «مدیریت نوآوری و توسعه محصول جدید»، «آشنایی با شبیه ساز opnet»، «شبیه‌سازی و تحلیل مدارات مجتمع آنالوگ با استفاده از نرم افزار HSPICE»، «انگلیسی برای دانشجویان فنی مهندسی»، «ترجمه اسناد و مکاتبات اداری»، «IELTS Writing Simplfied» و «محاسبات عددی با متلب» را جدیدترین تازه‌های نشر انتشارات دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) معرفی کرد.
وی همچنین از رونمایی سامانه فروش اینترنتی کتب دانشگاهی در نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این سامانه عموم استادان و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به آن کتاب‌ها و منابع اصلی رشته‌های مختلف را سفارش دهند و با تخفیف ویژه خریداری کنند.
دکتر دانشی‌فر در ادامه با اشاره به عرضه ۶۳ عنوان کتاب دانشگاهی از سوی انتشارات دانشگاه امام رضا(ع) در بیستمین نمایشگاه کتاب مشهد، اظهار کرد: این کتاب‌ها با تخفیف ویژه در اختیار دانشجویان و بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
یادآور می‌شود؛ بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد از دوم تا هشتم آذر ماه در حال برگزاری است و در این دوره بیش از ۷۰۰ ناشر داخلی و بین‌المللی در ۸۰۰ غرفه تازه‌های نشر خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند./۹۲۵/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات