۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۵۸۶۹۲۶

بیانیه حزب‌الله در محکومیت قطع شبکه «المسیره»

حزب‌الله اقدام شرکت‌ ماهواره‌ای «نایل‌ست» در قطع شبکه «المسیره» را غیراخلاقی خواند و آن را محکوم کرد.
حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای پخش شبکه «المسیره» از سوی «نایل ست» را محکوم کرد و افزود: این اقدام، غیراخلاقی است.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، در بیانیه حزب‌الله آمده است این اقدام، گردن نهادن به فشارهای ائتلاف سعودی- آمریکایی و در راستای انجام جنایات بیشتر علیه ملت مظلوم یمن است و میزان فعالیت صادقانه رسانه‌ها در افشای جنایات ائتلاف و رسوا کردن شکست‌های آن در میدان را نشان می‌دهد.

حزب‌الله ضمن اعلام همبستگی با شبکه المسیره و ملت شجاع یمن، از شرکت ماهواره‌ای مذکور خواست در این اقدام اشتباه خود صرف‌نظر کنند.

روز گذشته شرکت ماهواره‌ای میزبان شبکه «المسیرة» یمن در مدار «نایل ست» پس از گذشت سه روز از مسدود کردن این شبکه، برای دومین بار در کمتر از یک ماه، تحت تاثیر فشار ائتلاف سعودی، فعالیت این شبکه اطلاع‌رسانی یمنی را متوقف کرد.

این شبکه نیز اعلام کرد که مخاطبان می‌توانند، این شبکه را در ماهواره روسی « AM44» با فرکانس 11177 دنبال کنند.

در ادامه بیانیه حزب‌الله، اقدام رژیم صهیونیستی در بستن سایت‌های اینترنتی مقاومت فلسطین نیز محکوم شده و آمده است اینها دلیل بر فعال بودن رسانه‌های مقاومت ، میزان تأثیر آن در مقابله با جنایات رژیم اشغالگر و نیز افزایش روحیه معنوی برای ملت مقاوم فلسطین است.

حزب‌الله در پایان بر همبستگی کامل با تمام رسانه‌های مقاومت در نبرد برای آزادسازی فلسطین و مقدسات تأکید کرد.

منبع: فارس

ارسال نظرات