۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۸۶۹۴۲
عضو شورای عالی فضای مجازی:

کسی با فیلتر فضای مجازی موافق نیست

ضرغامی با تأکید بر کسب مهارت و فعالیت منطقی جوانان در فضای مجازی، گفت: کسی در کشور با فیلتر فضای مجازی موافق نیست.
عزت الله ضرغامی

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، عزت الله ضرغامی در جمع دانشجویان دانشگاه مراغه اظهار داشت: انقلاب اسلامی با اینکه ریزش‌هایی داشته ولی رویش‌های آن بیشتر از ریزش‌هایش بوده است، انقلاب براساس آنچه برخی‌ها فکر می‌کنند، زنده است و آنهایی که بریده‌اند، در ادامه انقلاب‌گری بی‌بصیرت شده‌اند.

وی ادامه داد: با وجود بریدن برخی انقلابی‌ها، امروز جوان انقلابی و با بصیرت بسیاری پای انقلاب ایستاده‌اند و خواهند ایستاد. پس از انقلاب اسلامی، در ایجاد زیرساخت‌ها، تامین امکانات آب، برق، گاز و تلفن برای مناطق محروم براساس آمارهای جهانی پیشرفت خوبی در کشور صورت گرفته است.

عضو شورای عالی مجازی در ادامه، خطاب به جوانان فعال فضای مجازی خاطرنشان کرد: جوانان اگر می‌خواهند در فضای مجازی فعالیت داشته باشند، باید زبان آن را بشناسند.

ضرغامی با تأکید بر این‌که در کشور هیچ‌کس طرفدار بستن فضای مجازی نیست، افزود: فضای مجازی با وجود خطرات، فرصتی مناسب برای انعکاس دیدگاه‌ها، نظرات و مطالب است. فضای مجازی بهترین محل برای جوانان جهت بیان دیدگاه‌ها و نظرات است و آشنایی با زبان این فضا نیازمند مهارت است.

عضو شورای فضای مجازی گفت: کسانی که با این فضا آشنایی دارند، بهتر می‌توانند دیدگاه‌های خود را بیان و منعکس کنند و کسانی که استعداد دارند از فعالیت در فضای مجازی ترس نداشته باشند و فعالیت منطقی در این فضا بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف خواهد کرد./935/د103/ب1

ارسال نظرات