۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۵۸۷۰۰۷
مسؤول سازمان بسیج طلاب اردبیل:

دشمن به دنبال ایجاد فضای بی‌تفاوتی نسبت به اعتقادات دینی است

حجت الاسلام سیاح گفت: قبح‌زدایی از گناهان در سطح جامعه و عادی جلوه دادن ناهنجاری‌های اجتماعی، ترفند دشمن برای ایجاد فضای بی‌تفاوتی نسبت به اعتقادات دینی در جامعه ایران است.
حجت الاسلام سیدمحمد سیاح،  مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام سیدمحمد سیاح، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبيل امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج ترتیب یافت، اظهار داشت: حوزه های علمیه در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارند.

وی با بیان این‌که دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی ایران به دنبال انحراف، خدشه و یا تحریف اعتقادات اصیل دینی و شیعی ملت ایران هستند، خاطرنشان کرد: قبح‌زدایی از گناهان در سطح جامعه و عادی جلوه دادن ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی دیگر ترفند دشمن برای ایجاد فضای بی‌تفاوتی نسبت به اعتقادات دینی در جامعه ایران است.

حجت الاسلام سیاح با اشاره به این‌که حجاب و عفاف امری واحب و الهی است که تنها به بانوان جامعه اختصاص ندارد، افزود: بی حجابی به معنای غافل شدن از ارزش ها است که عوارضی همچون خودباختگی فرهنگی و هویتی را به دنبال دارد، اولین قربانی بی حجابی، خود بانوان هستند که به تبع فاسد شدن خانواده ها و جامعه ضربه خواهند دید.

مسؤول سازمان بسیج طلاب اردبیل با بیان این‌که برای نجات جامعه از ناهنجاری‌های فرهنگی نیازمند ارتقای سطح اعتقادی و دینی آحاد مردم هستیم، افزود: این مسأله رسالت خطیر حوزه های علمیه و روحانیت است،  باید حجاب به یک ارزش و قانون الهی معرفی در جامعه معرفی شود.

وی رعایت حجاب را توجه به شأن و ارزش زن در سطح جامعه دانست و افزود: به یقین اگر فردی گوهری گرانبها داشته باشد، آن را از گزند دزدان دور نگه می دارد، وجود زن نیز گوهری است که باید از چشمان نامحرمان دور بماند تا ارزش آن حفظ شود؛ به عبارت دیگر سعادت اصلی زن، تنها با حجاب و حیا محقق می شود.

حجت الاسلام سیاح ادامه داد: آنان که بی عفتی را مسیر ترقی می دانند در واقع در حال سقوط از پرتگاه انسانیت هستند، مطالعات کارشناسان نشان داده تنها افرادی که دچار کمبود عاطفی، معنوی و... هستند به خاطر خودنمایی، به دنبال بی‌حجابی بوده و و این امر در حقیقت توهین به شخصیت بانوان است./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات