۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۵۸۷۰۰۸
امام جمعه تبریز:

مسؤولان به دور از بازی‌های سیاسی از جوانان بهره‌مند شوند

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: مسؤولان باید به دور از بازی های سیاسی شرایط و بستری فراهم کنند که بتوان از ظرفیت های فکری، اجرایی و علمی آینده سازان کشور بهرمند شد.
دیدار ضرعامی با آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ‌حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار عزت الله ضرغامی، یکی از اعضای شورای عالی فضای مجازی کشور اظهار داشت: توجه به جوانان یک رسالت است.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید به دور از بازی های سیاسی شرایط و بستری فراهم کنند که از ظرفیت های فکری، اجرایی و علمی آینده سازان کشور برای رشد و بالندگی عرصه های مختلف ایران عزیز بهرمند شد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: نسل جدید جامعه ما به پوزهای سیاسی ما نیاز ندارد، نیاز روز جوانان رفافت و دوستی با آنهاست، رفقای جوان ما تنها راه حل عبور از مشکلات هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود توجه ویژه به محتوای رسانه های دیجیتال و فضای مجازی کشور را خواستار شد و افزود: فرصت‌های موجود در فضای سایبری باید به نفع نظام مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: خوراک رسانه ای جوانان در فضای مجازی باید محتوای غنی ایرانی، اسلامی داشته باشد، انتظار داریم نیروهای ارزشی و انقلابی جوان که امروزه شاهد فعالیت بسیار اثرگذار آنها هستیم، میدان عمل را به دست گیرند و با ابتکارات خود محتوای ارزشی تولید و منتشر کنند.

وی با بیان این‌که در لابه لای کارهای روزانه خود مطالب منتشر شده در فضای مجازی را مطالعه می‌کنم، گفت: جوانان با استعداد و کاربلد، با تکیه بر سواد بالایی که در این عرصه دارند، محتوایی تولید می‌کنند که با تقویت آنها می‌توان بر توطئه های فرهنگی دشمن فائق آمد./۹۳۵/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات