۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۵۸۷۰۳۴
ضرغامی:

جامعه به رفتارهای حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نیاز دارد

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان این مردم نیازمند علمایی عامل، اخلاقی و مردمی هستند، گفت: جامعه بیش از هر زمانی به رفتارهای حاج آقا آل‌هاشم نیاز دارد.
ضرغامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی امروز در دیدار با جوانان فعال شبکه‌های اجتماعی تبریز اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین فضاهای مورد توجه دشمنان نظام و انقلاب؛ شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایی است که مورد اقبال عموم قرار می گیرد.

وی با اشاره به این‌که هنوز نتوانسته‌ایم از فرصت‌های موجود در فضای مجازی برای ترویج مبانی دینی و انقلابی بهره‌مند شویم، خاطرنشان کرد: عده‌ای جوسازی می کنند و اینگونه در جامعه مطرح می کنند که رهبر انقلاب دستور فیلتر صادر می کند، اما برخلاف تبلیغاتی که می‌شود؛ رهبری همواره با فیلترینگ مخالفت کرده‌اند.

رییس اسبق سازمان صدا و سیما با اشاره به این‌که امروز هر شهروندی که از نرم‌افزارهای روز موبایلی بهره است، به عنوان یک رسانه فعالیت می کند، افزود: هر یک از مخاطبان فعال در شبکه‌ی اجتماعی یک رسانه هستند که اگر همگرایی تحقق یابد؛ موجب افزایش تاثیرگذاری‌ آنان خواهد بود.

ضرغامی با بیان این‌که شبکه‌های اجتماعی و انعکاس نقاط ضعف و قوت نظام برکات ارزشمندی به دنبال داشته است، افزود: انقلاب توانمندی‌ها و آسیب‌های خود را دارد اما از اول انقلاب تاکنون همواره در بیان آسیب‌ها از روی ضعف به مباحثه پرداخته‌ایم درحالیکه باید بدانیم انقلاب اسلامی می‌تواند مشکلات و آسیب‌هایش را خود رفع برطرف کند.

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان این‌که تمرکز فردی در فضای مجازی را یکی از ضعف‌های فعالان این عرصه در کشور دانست و تصریح کرد: متأسفانه کمتر به فکر تئوری‌سازی هستیم، امروز پنتاگون و آل‌سعود در حال شبکه‌ سازی‌ است، بنابراین باید در داخل کشور از فعالان انقلابی فضای مجازی حمایت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انعکاس ملی و بین‌المللی رفتارهای امام جمعه تبریز در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی اظهار داشت: مردم نیازمند علمایی عامل، اخلاقی و مردمی هستند، به عبارتی جامعه بیش از هر زمانی به رفتارهای حاج آقا آل‌هاشم نیاز دارد./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات