۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۸۷۰۴۵
امام جمعه موقت کرمان:

مسؤولان از تولیدات داخلی حمایت کنند

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که مسؤولان به دنبال تولید داخلی در کشور باشند، گفت: حمایت از تولید داخلی مهم ترین کار مسؤولان در کشور شناخته می شود.
شیخ بهایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی امام جمعه موقت کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر اظهار کرد: تقوا سبب می شود که انسان از بلاهای دنیوی دور باشد.

وی با اشاره به این که نام بردن خدا در کارها، به زندگی انسان برکت می دهد، افزود: انسان در دنیا و آخرت متعلق به خداوند است، شروع کارها با نام خدا انسان را به مسیر نورانی الهی ختم می کند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به سخنان امام حسین(ع) در دعا عرفه، تصریح کرد: انسان در هر کجا عالم هستی که می نگرد، وجود خداوند  را درک می کند.

وی با اشاره به فضلیت نماز جمعه، ایراد کرد: خداوند روز جمعه را برترین روز قرار داده است و مردم به هنگام شنیدن خطبه های نماز جمعه باید توجه لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که مسؤولان به دنبال تولید داخلی در کشور باشند، افزود: حمایت از تولید داخلی مهم ترین کار مسؤولان در کشور شناخته می شود.

امام جمعه موقت کرمان ابراز داشت: یکی از مهم ترین کارهای استاندار جدید کرمان این است که با تکیه بر توان داخلی و حمایت از تولیدات شهرستان ها، مشکلات اقتصادی استان را حل کند و گامی بزرگ در راه اقتصادی بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که بیکاری معضل کشور است، افزود: کشور دچار بحران گرانی شده و مسؤولان سعی کنند برای کاهش قیمت ها کاری را انجام دهند.

وی بیان داشت: امروز مسؤولان باید با تمام تلاش خود، فکری برای معضل بیکاری و تورم کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با توجه به این که دولت آمریکا مردم ایران را تروریسم خواند، خاطرنشان کرد: تکیه بر کشورهای غربی مساوی با از بین بردن اعتماد به جوانان ایرانی است و مسؤولان بدانند هیچ وقت نمی شود به دولت آمریکا اعتماد کرد.

وی در پایان با توجه به این که مسؤولان به پیام رسانان داخلی اعتماد کنند، گفت: پیام رسانان غربی باید در کشور ایران از بین بروند زیرا پیام رسانان غربی کاری جز جاسوسی در کشور ندارند./9707/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات