۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۵۸۷۱۶۶

عمامه گذاری ۱۳ طلبه در مدرسه علمیه المهدی اهواز

معاون تبلیغ مدرسه المهدی(عج) اهواز از برگزاری مراسم عمامه گذاری ۱۳ طلبه به دستان آیت الله موسوی جزایری خبر داد.
مراسم عمامه گذاری طلاب در روز ولادت حضرت  پیامبر اعظم (ص)

حجت الاسلام گاشه، معاون تبلیغ مدرسه المهدی(عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری مراسم عمامه گذاری طلاب در حوزه خبر داد و گفت: این مراسم فردا با حضور زعیم حوزه های علمیه، آیت الله موسوی جزایری در زرگان رو به روی مسجد امام حسین(ع)، حوزه المهدی(عج) برگزار می شود.

معاون تبلیغ مدرسه المهدی(عج) اهواز با بیان اینکه مراسم ساعت ۱۹ فردا با حضور علما، طلاب، خانواده های طلاب و اقشار مختلف مردم برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این مراسم ۱۳ طلبه از حوزه های المهدی(عج) زرگان، الغدیر اهواز و باقرالعلوم رامهرمز به دستان آیت الله موسوی جزایری معمم خواهند شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دو طلبه از مدرسه باقرالعلوم رامهرمز و یک طلبه از مدرسه الغدیر در این مراسم به لباس مقدس روحانیت مزین می شود، افزود: میلاد برهمند و سید فرهاد پرکام از حوزه باقرالعلوم رامهرمز و مالح پور از حوزه الغدیر اهواز طلابی هستند که در کنار ده طلبه حوزه الغدیر از سوی نماینده ولی فقیه در خوزستان معمم می شوند.

حجت الاسلام گاشه عنوان داشت: عبدالرحمن چلداوی، رحمان سلیم دخت،‌ نعیم شری پور، جاسم آل کثیر، علی مرعی، باسم سواعدی، سمیر زرگانی، رضا عباسی، جاسم مراقی و سیدعلی آلبوشوکه طلاب حوزه المهدی(عج) هستند که فردا معمم خواهند شد./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات