۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۵۸۷۱۷۳
آیت الله نمازی:

کیفیت کالای داخلی سبب اقبال مردم می شود

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: توليد كالاي ايراني باید به گونه اي باشد كه در آينده نزديك در نمايشگاه هاي بين المللي بتوانيم با محصولات مشابه خارجي رقابت سخت و تنگاتنگي داشته باشيم.
آيت الله نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي شنبه شب در ديدار رضا رحمانی وزير صنعت، معدن و تجارت بر كيفيت كالاهاي توليد داخلي تأكيد كرد و گفت: توليدات صنعت داخلي به گونه اي است كه نمي توانيم با توليدات صنعتي مشابه كشورهاي توسعه يافته و پيشرفته رقابت كنيم.

وي ابراز اميدواري كرد، كالاهاي داخلی، كالاهاي با كيفتي باشند كه با كالاهاي مشابه خارجي توان رقابت داشته باشند تا رويكرود مردم به كالاي خارجي را تغيير دهيم.

آيت الله نمازي با اشاره به اينكه ما يك دولت و يك حكومت نيستم بلكه يك انقلاب هستيم و انقلاب به معني دگرگون كردن همه معيارهاي بشري است، اظهار داشت: از يك ملت انقلابي انتظار مي رود آنچه را توليد مي كند با كيفيت و داراي استحكام باشد.

وي با بيان اينكه از نظر نظام آفرينش صنعت كار خدايي و آسماني است و خداوند صانع و خالق هستي و انسان است، گفت: ما بايد از صنعت الهي الگو بگيريم چرا كه خداوند هرآنچه كه آفريده به لحاظ كمي و كيفي به بهترين شكل آفريده است.

به گفته وي، جمهوري اسلامي ايران در صنايع نظامي به دليل اينكه مسؤوليت بر عهده فرمانده كل قوا است پيشرفت هاي چشمگيري داشته است.

نماينده ولي فقيه در كاشان همچنين با اشاره به اينكه در نمايشگاه هاي بين المللي صنايع كه برگزار مي شود حضور كم رنگي داريم، عنوان كرد: كالاهاي ايراني در داخل كشور نيز با هم رقابت ندارند.

آيت الله نمازي در ادامه ابراز اميدواري كرد، وزير صنعت، معدن و تجارت با شجاعت از حقوقي كه مربوط به حاكيمت و مردم است دفاع كند و تفويض اختيار به شهرستان كاشان در بخش صنعت را كه سبب سرعت عمل در امور مربوط به صنايع اين شهرستان مي شود را در دستور كار خود داشته باشد.

وي ادامه داد: در مراجعات مردمي يكي از مشكلاتي كه مطرح مي شود موضوع رفت و آمدها و مسافت طولاني به مركز استان براي انجام امور صنايع و مشكلات ناشي از آن است كه اميد است حضور وزير صنعت، معدن و تجارت سبب رفع مشكلات صنايع كاشان شود.

نماينده ولي فقيه در كاشان ابراز اميدواري كرد، توليد كالاي ايراني به گونه اي باشد كه در آينده نزديك در نمايشگاه هاي بين المللي بتوانيم با محصولات مشابه خارجي رقابت سخت و تنگاتنگي داشته باشيم و شاهد رويكرد مردم ايران از كالاي خارجي به كالاي ايراني باشيم./1307/پ۶۰۱/ب۱

ارسال نظرات