۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۵۸۷۱۹۲
به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه صورت می گیرد؛

برگزاری دوره آموزش مهارتی تبلیغی ویژه طلاب برادر

دوره های آموزش مهارتی تبلیغی ویژه برادران طلبه به همت اداره آموزش‌های کوتاه مدت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه برگزار می شود.
دوره های آموزشی مهارتی تبلیغی اجتماع مبلغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره های آموزش مهارتی تبلیغی ویژه برادران طلبه به همت اداره آموزش‌های کوتاه مدت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه برگزار می شود.

از عناوین دوره های آموزشی مهارتی تبلیغی اداره آموزش های کوتاه مدت معاونت تبلیغ  می توان به سخنرانی، کلاسداری و فن رثا اشاره کرد و اتمام سطح 1 حوزه، یک قطعه عکس، فتوکپی شناسنام و پرداخت مبلغ 50 هزار تومان از جمله شرایط و مدارک لازم برای نام نویسی در این دوره است.

 اعطای گواهی پایان دوره، امکان شرکت در دروره های تربیت استاد مهارتی، امکان شرکت در دوره تکمیلی و پروژههای تحقیقاتی و اولویت در به کارگیری فعالیت های تبلیغی مرتبط با دوره از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه ‌های علمیه از مزایای شرکت در دوره های آموزش مهارتی تبلیغی به شمار می روند.

گفتنی است، طلاب علاقه مند به نام نویسی در دوره های آموزش مهارتی تبلیغی می توانند تا 15 آذرماه به سامانه اینترنتی مبلغان به نشانی http://www.mobaleghan.com/ مراجعه کنند./1324/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات