۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۵۸۷۳۰۹
شب گذشته برگزار شد؛

نشست صمیمانه کادر مدرسه علمیه المهدی با آیت الله موسوی جزایری

نشست صمیمانه کادر مدرسه علمیه المهدی با آیت الله موسوی جزایری در دفتر مدیریت مدرسه برگزار شد.
نشست صمیمانه کادر حوزه المهدی با آیت الله موسوی جزایری نشست صمیمانه کادر حوزه المهدی با آیت الله موسوی جزایری نشست صمیمانه کادر حوزه المهدی با آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، زعیم حوزه علمیه خوزستان، شامگاه گذشته با حضور در مدرسه علمیه المهدی(عج) با مدیریت و کادر مدرسه به گفت و گو پرداخت.

در این دیدار که پس از پایان مراسم عمامه گذاری و در دفتر مدیریت حوزه المهدی(عج) اهواز و با حضور آیت الله حیدری، امام جمعه موقت اهواز، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، امام جمعه شیبان و تنی چند از روحانیون بزرگوار زرگان و شهرستان باوی برگزار شد، آیت الله موسوی جزایری توصیه هایی در زمینه ارتقای سطح فعالیت های حوزوی و ارتباط مستمر و دائم روحانیت با مردم بیان داشت.

آیت الله موسوی جزایری در این نشست صمیمانه ضمن آگاهی از فعالیت های صورت گرفته مدرسه المهدی(عج) ابراز امیداوری کرد تا طلاب به عنوان سربازان امام زمان(عج) به نقش آفرینی مستمر و پرثمر خود ادامه دهند.

در پایان این نشست کادر، اساتید و معاونان مدرسه المهدی(عج) به بیان نکاتی پیرامون تحول در حوزه، فعالیت های تربیتی، تهذیبی و آموزشی و پژوهشی پرداختند./۹۴۵۶/د101/ب1

ارسال نظرات