۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۵۸۷۳۸۸
معاون وزیر کشور:

مردم خواستار صداقت از مسؤولان نظام هستند

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست و با تأکید بر رسالت مسؤولان در قبال ملت، گفت: مردم خواستار صداقت از نظام و مسؤولان هستند.
ذوالفقاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور امروز در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان‌شرقی که در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: مسؤولان باید در کنار مردم باشند و به گوش مطالبات آنان دهند، باید دانست که این ملت صاحب اصلی انقلاب هستند.

وی با تأکید بر این‌که مشکلات اقتصادی کشور و معیشتی مردم امری غیر قابل انکار است، خاطرنشان کرد: انتظارات مردم از مسؤولان نظام به حق است؛ نباید نسبت به مطالبات به‌حق مردم نگاه امنیتی و سیاسی داشت، مردم بی توجه به گرایش‌های سیاسی، خواهان وحدت مسؤولان برای ساماندهی به امور کشور هستند.

ذوالفقاری با اشاره به این‌که حرکت در مدار ولایت رمز پیروزی ملت ایران بر دشمنان نظام است، افزود: ستون کشور و انقلاب ولی فقیه است، همه دولتمردان و مسؤولان نظام خود را ملزم به حرکت در مسیر تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی می دانند و با این رویکرد ولایی در جنگ اقتصادی پیروز خواهند بود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اعتماد و رضایتمندی مردم از مسؤولان را عامل اصلی ثبات و امنیت کشور دانست و تصریح کرد: مردم با ایمان و علاقه نظام و انقلاب را پشتیبانی می کنند؛ اما خواستار صداقت، جدیت، پایبندی به قانون و ارزشهای اخلاقی از مسؤولان هستند.

وی موازی‌کاری‌های موجود در کشور، بروکراسی‌ اداری، اقتصاد بیمار، بیکاری و مسائل فرهنگی را از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم دانست و افزود: باید دانست که آمریکا تنها به دنبال تحریم اقتصادی نیست، بلکه با تمام ظرفیت به دنبال شکست مقاومت مردم است، اگر با غفلت مسؤولان پشتوانه مردمی نظام از دست رود، دیگر هیچ چیز قابل جبران نخواهد بود.

ذوالفقاری با اشاره به این‌که مسؤولان باید فرصت خدمگزاری به مردم را غنیمت بدانند و در راستای جلب رضایت و اعتماد صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران گام بردارند، افزود: اگر دیروز فرزندان این ملت در دوران دفاع مقدس توانستند بر دشمنان نظام غلبه کنند، امروز نیز ملت با ایمان، اعتقاد و مقاومت توان شکست توطئه های اقتصادی دشمنان را دارند.

گفتنی است، در پایان این مراسم در حکمی از سوی وزیر کشور، محمدرضا پورمحمدی به عنوان چهاردهمین استاندار استان آذربایجان‌شرقی معرفی شد و از خدمات مجید خدابخش تقدیر به عمل آمد./935/پ602/ب1

ارسال نظرات