۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۵۸۷۴۵۸
رییس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن خبر داد:

مجوز انتشار فصلنامه «مطالعات علوم قرآن» دریافت شد

رییس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: با تصویب هیأت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز انتشار فصلنامه «مطالعات علوم قرآن» دریافت شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق یوسفی مقدم رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق یوسفی مقدم، رییس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: با تصویب هیأت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز انتشار فصلنامه «مطالعات علوم قرآن» دریافت شد.

وی اظهار داشت: به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مجوز فصلنامه «مطالعات علوم قرآن» در زمینه علوم قرآن و حدیث به مدیر مسئولی حجت الاسلام والمسلمین دکتر نجف لک‌زایی با تصویب هیأت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شد.

رییس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در خصوص اهداف انتشار فصلنامه مطالعات علوم قرآن گفت: این نشریه با هدف زمينه‌سازی و گسترش پژوهش‌های تخصصی و روزآمد و ايجاد بستر مناسب برای انعكاس ديدگاه‌های صاحب‌نظران عرصه قرآن‌پژوهی و تضارب آرا و نقد ديدگاه‌ها و نظريه‌ها در زمينه علوم، معارف و تفسير قرآن، راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: مخاطبان فصلنامه «مطالعات علوم قرآن» متخصصان و محققان قرآن‌پژوه، استادان و پژوهشگران علاقه‌مند به مطالعات قرآنی هستند و گستره موضوعی آن پژوهش‌های علوم و معارف قرآن اعم از مباحث درون‌رشته‌ای و بینا‌‌رشته‌ای است./۹۹۸/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات