۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۵۸۸۵۹۲
سردار قاآنی:

استقامت مردم یمن بیانگر قدرت اسلام و پیشرفت تفکر مقاومت است

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این که استقامت مردم یمن بیانگر قدرت اسلام و پیشرفت تفکر مقاومت است، گفت: بی‌منطق‌ترین جنگی که در عصر کنونی می‌توانست به ملتی تحمیل شود، جنگ یمن است.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار قاآنی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران، شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهدا و کودکان مظلوم یمن که با حضور مسؤولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، گفت: بی‌منطق‌ترین جنگی که در عصر کنونی می‌توانست به ملتی تحمیل شود، جنگ یمن است.

وی افزود: با توجه به جنگ‌هایی که دولت بی‌صلاحیت یمن علیه مردم خود به راه انداخت بارها متحمل شکست شد بر همین اساس عربستان سعودی با شعار اینکه می‌خواهد از دولت یمن دفاع و حمایت کند اقدام به کشتار مردم مظلوم و بی‌سلاح یمن کرد و چهره آلوده و کثیف خود را که در پس نقاب عنوان خادم‌الحرمین الشریفین مخفی شده بود را برای جهانیان آشکار کرد.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه عربستان دو جنگ علیه مردم مظلوم یمن به راه انداخت، ابراز کرد: عربستان افزون بر جنگ نظامی به مسؤولان کشور یمن نیز دستور داد تا اداره کشور را رها کنند تا مردم بیشتر در فشار و سختی قرار بگیرند و تسلیم شوند.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد: امروز 4 سال است که از حربه و جنگ نظامی عربستان به کشور یمن می‌گذرد و در این سالها سعودی‌ها خیانت‌ها و جنایت‌های فراوانی را در یمن مرتکب شدند جنایاتی که رژیم صهیونیستی مرتکب نشد.

وی جنگ یمن را رسوایی عربستان در جهان بیان کرد و گفت: آل سعود از هیچ ابزار نظامی که در توان داشت در این جنگ نابرابر مضایقه نکرد و هر آنچه از امکانات نظامی در مدت این 40 سال اندوخته بود علیه مردم بی‌سلاح یمن به کاربرد.

سردار قاآنی با اشاره به استقامت و مقاومت تحسین‌برانگیز مردم یمن، عنوان کرد: امروز مردم یمن در زیر بارش موشک و محاصره اقتصادی کشور را اداره می‌کنند و می‌توان گفت امنیتی‌ترین نقطه کشور یمن منطقه‌ای است که به دست انصار الله اداره می‌شود.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران بیان داشت: کسانی که این جنگ را به راه انداختند بیچاره شدند چراکه آنان انصار الله را به قدرتی در جهان تبدیل کردند. امروز مردم یمن خود سلاح تولید می‌کنند و اهداف دشمن مورد اصابت قرار می‌دهند و این نشان می‌دهد که مردم یمن ملتی عاجز و ترسو نیستند.

وی افزود: استقامت مردم یمن بیانگر قدرت اسلام و پیشرفت تفکر مقاومت است، اگر مقاومت و ایستادگی نبود نمی‌توانستند در این چند سال جنگ دوام بیاورند، این جنگ جنگ قهرمانان دنیا است، مردم یمن اثبات کردند که برمدار اسلام و در مسیر حق حرکت می‌کنند و هیچ قدرت پوشالی نمی‌تواند آنان را نابود کند.

سردار قاآنی قدرت مسلمانان را محصول مقاومت و ایستادگی دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی انسان درراه صراط گام برمی‌دارد که مقاوم باشد بنابراین مقاومت لازمه رسیدن به سعادت است./813/پ202/ب1

ارسال نظرات