۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۵۸۸۶۷۵
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

خواب ترامپ برای به زانو درآوردن ملت ایران تعبیر نخواهد شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز وزارت خزانه داری آمریکا نقش اتاق جنگ اقتصادی بر علیه کشورمان را ایفا می کند، اما ترامپ و دولتمردان آمریکایی بدانند خواب آنها برای به زانو درآوردن ملت ایران تعبیر نخواهد شد.
حسینلی امیری

به گزارش خبرگزاری رسا، حسینعلی امیری در نشست شورای اداری شهرستان دامغان که با حضور امام جمعه، نماینده مجلس، فرماندار، مدیران دستگاه های اجرایی و مؤثران این شهرستان در محل مرکز همایش های دانشگاه دامغان برگزار شد، اظهارداشت: توسعه و رشد کشور بدون حمایت و همکاری مردم امکان پذیر نیست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه امروز در نبرد اقتصادی تمام عیار با دشمنان هستیم، خاطرنشان کرد: هیئت حاکمه بی خرد آمریکا، صهیونیست ها و برخی کشورهای مرتجع منطقه جنگ بی سابقه اقتصادی، روانی و تبلیغاتی را به ملت ما تحمیل کرده اند و این تحریم های ظالمانه مشکلات مختلفی را برای مردم و دولت ایجاد کرده است.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم استان سمنان و قدردانی از حضور گسترده آنان به ویژه دامغانی ها در آیین سخنرانی رییس جمهور به میزبانی ورزشگاه شاهرود، این حضور را دفاع از عزت نظام و رهبری، دلگرمی بزرگ برای دولت و حماسه آگاهی نامید و افزود: عقل حکم می کند امروز همگی برای حفظ انقلاب که از نهالی کوچک به درختی تناور تبدیل شده دست به دست یکدیگر بدهیم.

امیری با اشاره به اینکه اکنون وزارت خزانه داری آمریکا با افزایش نیروهای اتاق ایران نقش اتاق جنگ اقتصادی بر علیه کشورمان را ایفا می کند، خاطرنشان کرد: ترامپ و آمریکایی ها در قالب تحریم های ظالمانه فشار برشرکای اقتصادی ایران اسلامی و قطع مراودات تجاری و اقتصادی کشورها با کشورمان را دنبال می کنند، اما باید بدانند خواب آنها برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با دفاع تمام قد از سیاست های داخلی و خارجی دولت تدبیر و امید، برجام را دستاورد بزرگی خواند که بسیاری از مشکلات حقوقی و سیاسی کشور در محیط بین المللی را حل و فصل نمود و تصریح کرد: بسیار بیشتر از این باید هزینه می کردیم تا به دنیا ثابت شود که حکومت و دولتمردان آمریکایی غیرقابل اعتماد و عهد شکن هستند، اما با خروج آمریکا به فرمان ترامپ از برجام این مسئله محقق شد.

وی اتحاد و انسجام ملت و وحدت مردم و مسئولان را نخ تسبیح رشد و توسعه پایدار کشور و پیروزی در نبرد اقتصادی دانست و اظهار داشت: به لطف خدا، مقاومت مردم و تلاش های دولتمردان با انسجام و وحدت تنها کشوری هستیم که بدون جنگ و هزینه های گزاف از زیر فصل هفت منشور سازمان ملل خارج شدیم و این از مهمترین دستاوردهای برجام است.

امیری با بیان اینکه اکنون جمهوری اسلامی ایران با داشتن مؤلفه های بسیار قدرت وضعیت دفاعی و امنیتی بسیار خوبی دارد، خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج، ارتش، نیروهای انتظامی، سپاه قدس، داشتن نیروهای باانگیزه و جوان و قدرت موشکی که امروز در بهترین شرایط خود قرار دارد از مهمترین مؤلفه های قدرت ایران اسلامی و عوامل هراس دشمن هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین با ذکر این مطلب که از مشکلات موجود مردم در حوزه های مختلف مطلع هستیم به ارائه لایحه بودجه 98 طی روزهای آینده از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: حمایت از تولید، اشتغال، مهار تورم و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه از مهمترین رویکردهای بودجه پیشنهادی سال آینده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات