۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۵۸۸۷۴۷

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان تهران برگزار شد

دومین اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان تهران در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ با حضور مدیران مدارس علمیه استان تهران برگزار شد.
سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رشاد در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه استان تهران

به گزارش خبرگزاری رسا، دومین اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان تهران در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ با حضور آیت الله رشاد رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران، حجت الاسلام رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران، معاونین مرکز مدیریت استان و مدیران مدارس علمیه در مدرسه جامعه علمیه امیرالمؤمنین(ع) شهرری برگزار شد.

در این اجلاسیه آیت الله رشاد در سخنانی با اشاره به اهمیت مدیریت مدارس علمیه اظهار داشت: مدیر مدرسه علمیه علاوه بر مدیریت باید یک درس یا بیشتر از دروس حوزه را تدریس کند تا بتواند خدمات بهتری ارائه دهد. تدریس برای مدیران مدارس واجب سازمانی و شأنی است و طلبه باید احساس کند کسی که او را مدیریت می‌کند مقام علمی والایی دارد.

وی در ادامه افزود: معاونین و کارمندان مدارس علمیه نیز باید مشغول به تحصیل باشند و اگر توانمندی تدریس دارند، حتماً باید تدریس کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران با اشاره به تودیع حجت الاسلام کبیریان از معاونت آموزش حوزه علمیه برادران استان تهران در تمجید وی اظهار داشت: شهادت می‌دهم که جناب حجت الاسلام کبیریان انسان فوق‌العاده متواضعی است و من در این یک دهه همکاری با وی، لحظه‌ای حس نکردم که ذره‌ای عجب، کبر و خودبینی در ایشان وجود داشته باشد و هر چه دیدم فروتنی و تواضع بوده است.

وی در ادامه گفت: تحمل ایشان در برابر مشکلات، سختی‌ها و برخی ناملایمات قابل توجه بود و بنده از تمامی زحمات یک دهه‌ی ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم و در پست مدیریت جدید برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون را دارم.

آیت الله رشاد در ادامه با اشاره به معارفه حجت الاسلام والمسلمین عاشوری به عنوان معاون جدید آموزش حوزه علمیه برادران استان تهران و سابقه مدیریتی وی ابراز داشت: جناب حجت الاسلام والمسلمین عاشوری نیز همانند آقای کبیریان فردی متواضع، صبور، متخلّق و استاد سطوح عالی حوزه‌های علمیه هستند و ما برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیق را از خدای متعال خواستاریم.

در ادامه این اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان تهران به بررسی طرح طراز سنجی مدارس استان پرداختند و در انتها برای دبیرخانه مجمع مدیران رأی‌گیری نمودند./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: مهر

ارسال نظرات