۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۵۸۸۸۷۵
سردار فرجیان زاده:

قدردان مدافعان حرم باشیم

جانشين آموزش ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: زمانی ما با رزمندگان و مدافعان حرم آشنا می شویم که آنها شهید شده اند و در بین ما نیستند البته اگر بتوانیم باز هم آن ها را بشناسیم و ارزش آن ها را درک کنیم از این رو تا زمانی که در بین ما هستند باید قدر آن ها را بدانیم.
یادواره شهدای مدافع حرم یادواره شهدای مدافع حرم یادواره شهدای مدافع حرم یادواره شهدای مدافع حرم یادواره شهدای مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار مهدی فرجیان زاده جانشين آموزش ستاد كل نيروهاي مسلح پنجشنبه شب در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که در حسینیه باغ بهشت همدان برگزار شد با اشاره به لزوم قدردانی از مجاهدت های مدافعان حرم یادآور شد: اگر روزی از لحظه لحظه فعالیت ها و مجاهدت های این رزمندگان فیلمی ساخته شود شاید مردم با شخصیت این بزرگان ذره ای آشنا شوند.

وی افزود: زمانی ما با رزمندگان و مدافعان حرم آشنا می شویم که آنها شهید شده اند و در بین ما نیستند البته اگر بتوانیم باز هم آن ها را بشناسیم و ارزش آن ها را درک کنیم از این رو تا زمانی که در بین ما هستند باید قدر آن ها را بدانیم.

سردار فرجیان زاده شهید همدانی را نمونه یک فرمانده کامل دانست و گفت: بسیاری از کارهایی که در کشور به عنوان نمونه برای استان های دیگر انتخاب شد مبتکر آن سردار سرلشکر همدانی بود.

وی تصریح کرد: شهید همدانی در همه زمینه ها دارای ابتکار و خلاقیت او زبانزد بود تا جایی که بسیاری از پروژه های بسیج و سپاه با نظر وی شروع می شد و پایه گذار آن بود.

جانشين آموزش ستاد كل نيروهاي مسلح یادآور شد: تاسیس دهکده مقاومت در همه استان یکی از ابتکارات سردار بود که مردم در این مجتمع ها افزون بر تفریح با فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس نیز آشنا می شوند.

وی آینده نگری را از دیگر ویژگی های سردار همدانی برشمرد و گفت: در همه مسؤولیت هایی که وی عهده دار آن بود با بصیرت و تیزبینی خاص خود توانست مسیرهای درست را تشخیص دهد.

سردار فرجیان زاده خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان مدافع حرم که حتی سن آنها به سال های دفاع مقدس هم نمی رسد و آن را ندیده اند در این جبهه عاشقانه وارد شدند و همه شاهد رشادت های آن ها بودند.

وی ادامه داد: اگر زندگی نامه هر یکی از این شهدا را مرور کنیم خواهیم فهمید هر یک از آنها دارای چه شخصیت والایی بودند که باید ساعت ها در موردشان صحبت کرد./979/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات