۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۸۸۸۹۰
حجت الاسلام میرباقری:

رسیدن به منصب با پارتی بازی، ضربه به خود و جامعه است

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه عدالت در جوامع بشری کمرنگ شده است، گفت: افرادی که با پارتی بازی و رابطه به منصب رسیده و بر صندلی تکیه داده هم به شخصیت خود و هم به جامعه ضربه می‌زند.
میرباقری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید حمید میرباقری، کارشناس مذهبی و استاد حوزه علمیه و دانشگاه صبح امروز در مراسم دعای ندبه کشوری که به مناسبت کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: باید یاد و نام شهدا همواره گرامی داشته شود چرا که آن‌ها با خونشان کاری کردند که دشمن جرأت حمله نظامی به این کشور ندارد.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی و حمله تروریستی دشمن در چابهار از روی عجز و ناتوانی آن‌ها است، گفت: امروز هر آنچه که داریم مدیون خون شهدا هستیم و باید قدردان آن‌ها بود.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه افزود: پیامبران برای برپایی عدالت مبعوث شدند و آن‌ها آمدند که این عدالت وجود داشته باشد نه اینکه فاصله طبقاتی در جامعه بالا باشد.  

حجت الاسلام میرباقری با بیان اینکه عدالت در جوامع بشری کمرنگ شده است، تصریح کرد: افرادی که با پارتی بازی و رابطه به منصب رسیده و بر صندلی تکیه داده هم به شخصیت خود و هم به جامعه ضربه می‌زند.

وی با بیان اینکه در زمان ظهور امام زمان(عج) عدالت برقرار می‌شود، ادامه داد: هر کسی در زمان ظهور باتقواتر باشد از همه بالاتر است و افراد در عصر ظهور بر اساس میزان تقوا منصوب می‌شوند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه خاطرنشان کرد: مدیرانی که با رابطه و پارتی بازی و بر اساس نداشتن تقوا فردی را به منصبی می‌رساند باید در روز قیامت پاسخگو باشند.

حجت الاسلام میرباقری با بیان اینکه هواهای نفسانی در زمان ظهور امام زمان(عج) از بین می‌رود و سنت پیامبر احیا می‌شود، اظهار کرد: امروز اگر با آرامش در محل کار و زندگی خود هستیم و این امنیت و آرامش را مدیون خون شهدا هستیم./9314/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات