۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۸۸۹۰۰
امام جمعه رشت:

اعتماد به اروپایی ها کار اشتباهی است

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با تأکید بر این که مسؤولان بدانند که اعتماد به اروپایی ها کار اشتباهی است، گفت: امروز اروپایی ها دنباله رو همان رفتار آمریکایی ها در موضوع برجام هستند.
نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به این که اسلام برای همه امور خانواده برنامه مدونی ارائه کرده است، گفت: در قانون الهی اسلام کوچکترین نقصی وجود ندارد چون به همه ابعاد و زوایای امور زندگی انسان توجه کرده است.

امام جمعه رشت در ادامه سخنان خود با بیان این که انسان با حرکت در مسیر قوانین و احکام دینی به سعادت و تعالی حقیقی دست خواهد یافت، افزود: کسب روزی حلال موجب وسعت رزق و روزی در خانواده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر این که در آداب اسلامی بر ضرورت کسب روزی حلال بسیار تأکید شده است، بیان داشت: کسی که از دسترنج خود، روزی حلال میخورد در روز قیامت بهسرعت از پل صراط عبور کرده و چیزی از حوادث سخت مشاهده نمیکند.

امام جمعه رشت در ادامه سخنان خود به شانزدهم آذر ماه، روز دانشجو اشاره کرد و با بیان این که جرقه مبارزه با استعمار از دانشگاه آغاز شد، گفت: دانشجویان مسلمان ایران در سال ۳۲ انقلاب عظیمی را در درون دانشگاه علیه نظام سلطه به ثبت رساندند.

وی در ادامه سخنان خود به جایگاه امروز ایران اسلامی در عرصه جهانی اشاره کرد و با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با استقلال و پشتوانه عظیم مردمی در جهان حضوری پررنگ دارد، گفت: با وجود همه توطئه ها و دشمنی ها با ملت ایران، ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مذاکرات هسته ای اشاره کرد و با تأکید براین که هنوز ملت ایران نمیدانند که در برجام چه گذشته است، گفت: دولتمردان باید همه آنچه را که در برجام گذشت بگویند و این به نفع دولتمردان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود به دخالت های کشورهای غربی در امور نظامی کشورمان اشاره کرد و افزود: در تیرماه سال ۹۴ قرارداد و قطعنامهای را تصویب شد که در آن بتوانند به مسأله موشکهای بالستیک میان برد ایران  ایراد بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی همچنین با تأکید براین که مسؤولان بدانند که اعتماد به اروپایی ها کار اشتباهی است، خاطرنشان کرد: امروز اروپایی ها دنباله رو همان رفتار آمریکایی ها در موضوع برجام هستند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات