۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۵۸۸۹۱۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان سبب باز شدن مدیریت بسته کشور می‌شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: اجرای صحیح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان سبب باز شدن فضای بسته مدیریت در کشور می‌شود.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، اظهار کرد: مدیران بازنشسته عرصه را برای جوانان خالی کنند.

وی با بیان اینکه اجرای این قانون باعث باز شدن مدیریت بسته در کشور می‌شود، اضافه کرد: جوانان باید مدیریت بیاموزند و افرادی که در آستانه بازنشستگی قرار دارند به انتقال تجربیات خود اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: مدیرانی که بازنشست می‌شوند باید مدیران جوان را تربیت کنند تا در آینده دچار قحط‌الرجال نشویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر استاندار خراسان شمالی، بر اجرای مدیریت ریلی در استان تأکید کرد و گفت: اگر مدیریت ریلی در استان وجود داشته باشد، مدیر بعدی ریل‌ها را اضافه می‌کند تا شرایط پیشرفت استان فراهم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: محمدرضا خباز، استاندار سابق خراسان شمالی، در این مدت کوتاه جهادی کار کرد و استاندار فعلی نیز با نگاه انقلابی وارد عرصه شده و حضور وی در نماز جمعه، نشان می‌دهد که روحیه انقلابی استاندار می‌تواند شرایط توسعه استان را فراهم کند.

امام جمعه بجنورد افزود: نماز را باید تحویل بگیریم تا خداوند تحویلمان بگیرد؛ به همین دلیل باید فرزندان را از کودکی آموزش دهیم که این مسؤولیت بر عهده آموزش و پرورش است تا موضوع نماز را از ابتدا به دانش آموزان آموزش دهد.

وی در خاتمه اظهار کرد: متأسفانه برخی از مدیران کل استان در این چند سال رنگ نماز جمعه را ندیدند و حضور استاندار در نماز جمعه باید الگویی برای آن‌ها باشد./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات