۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۵۸۸۹۵۹
در مراسم تجلیل از خادمان قرارگاه اربعین صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده های شهیدان نیازمند، جعفری و صابری

مراسم تجلیل از مسؤولان، خیران و خادمان قرارگاه مردمی اربعین قم با حضور جمعی از مسؤولان استان قم در سالن همایش شهرداری برگزار شد.
شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از مسؤولان، خیران و خادمان قرارگاه اربعین شامگاه جمعه با حضور جمعی از مسؤولان استان قم در سالن همایش شهرداری برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم جمعی از اساتید حوزه، مسؤولان استانداری و شهرداری قم، مسؤولان سپاه علی بن ابی طالب(ع) و فعالان جهادی قرارگاه اربعین حضور داشتند.

در این مراسم که با مداحی و اجرای سرود همراه بود، کلیپ هایی از فعالیت ها و خدمت رسانی فعالان قرارگاه مردمی اربعین به زائران حسینی پخش شد.

در این مراسم حجت الاسلام احمد حسین زاده رییس هیأت امنای قرارگاه مردمی اربعین با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته توسط قرارگاه اربعین گفت: در طول مدت 27 روز عاشقانی که از زیارت کربلا جا مانده بودند در این قرارگاه به خدمت رسانی و خادمی زائران حسینی پرداختند و کار با عظمتی انجام دادند.

وی با تأکید بر این که باید قدردان خادمان به زائران اربعین باشیم، افزود: این خادمان بدون هیچ منتی خدمت رسانی وسیعی به زائران ایرانی و غیر ایرانی ارائه کردند و شایسته تقدیر هستند.

در این مراسم با حضور مسؤولان از خانواده های شهیدان جعفری، صابری و نیازمند تجلیل شد.

مجتبی سیاری معاون فرهنگی قرارگاه اربعین در حاشیه این مراسم تجلیل فرهنگ اربعین و عاشورا را فرهنگ جهاد و شهادت دانست و گفت: عاشورا و اربعین درس ایثار و شهادت به انسان می دهد و باید سیره و رفتار شهدای عزیز را در جامعه نهادینه کنیم.

وی در معرفی شهیدان نیازمند، جعفری و صابری اظهار داشت: شهید علیرضا نیازمند در سال 62 و درسن 17 سالگی به شهادت رسید و محمدرضا نیازمند در سال 64 در سن 20 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید رسول جعفری خادم قرارگاه اربعین بود و سال گذشته در سوریه به شهادت رسید و فرزند ایشان نیز مهدی جعفری سال 94 در سوریه به شهادت رسید ومزار این دو شهید گرانقدر در بهشت معصومه(س) است.

شهید صابری از فرماندهان فاطمیون بود که سال 94 در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) و در نبرد با نیروهای تکفیری صهونیستی در حلب سوریه به‌ شهادت رسید و پیکر مطهر این شهید بزرگوار پس از سه سال به کشور عزیزمان بازگشت.

در این مراسم از مسؤولان و دست اندرکاران دستگاه های استانی و کمیته های 22 گانه قرارگاه اربعین تقدیر به عمل آمد و از سید احمد نجفی به عنوان خبرنگار برتر جهت انعکاس اخبار قرارگاه اربعین تجلیل شد./1323/پ202/ب1

ارسال نظرات