۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۸۹۰۰۵
۱۹ آذرماه؛

دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در خراسان جنوبی گشایش می یابد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی از ۱۹ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش می‌یابد، گفت: این نمایشگاه تا روز ۲۴ آذرماه برای بازدید علاقه مندان دائر است.
نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، ناصر نبی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی از 19 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تا روز 24 آذرماه برای بازدید علاقه مندان دائر است، گفت: ساعت بازدید این نمایشگاه برای هم‌استانی‌ها از ساعت 15:30 تا 21:30 است و در روزهای پنجشنبه و جمعه افزون بر عصرها، صبح‌ها نیز باز خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: در این نمایشگاه برای نخستین‌بار و با همکاری خانه مطبوعات استان غرفه ویژه خبرنگاران با عنوان «خانه خبر» برای پوشش خبری مهیا شده است.

نبی زاده با بیان اینکه بیش از 60 هزار عنوان کتاب در 116 غرفه و از 186 ناشر استانی و کشوری به نمایش گذاشته می‌شود، تصریح کرد: علاقمندان و بازدیدکنندگان با خرید بن کتاب می‌توانند از تخفیف 30 درصدی برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه 300 ناشر از سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند که به دلیل محدودیت مکانی، استفاده از تمام این ناشران وجود نداشت، ادامه داد: از میان 186 ناشر استانی و کشوری تعداد 100 ناشر مستقل، 36 ناشر یکپارچه و 50 ناشر نمایندگی حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از 90 میلیون تومان یارانه برای دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: رونمایی از کتاب‌های حوزه نشر شهدا، غرفه ایثار و شهادت، قدردانی از خانواده شهید محمد شهاب، برگزاری شب فرهنگی در 19، 20 و 21 آذرماه و برگزاری کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی با حضور استاد راشد محصل از جمله برنامه‌های جانبی نمایشگاه است.

نبی زاده با بیان اینکه در نمایشگاه کتاب سال گذشته بیش از 400 میلیون تومان کتاب به فروش رسیده است، اظهار کرد: همچنین جشن امضا و شب شعر نیز روز 24 آذرماه با حضور پورشافعی استاد طب سنتی برگزار می‎شود./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات