۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۵۸۹۰۲۸
امام جمعه موقت ورامین:

۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه روز ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ ما است، گفت: این روز تکرار ۱۵ خرداد ورامین بود.
سید محسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، امروز در نشست هم اندیشی برنامه های بزرگداشت یوم الله ۹ دی در شهرستان ورامین با اشاره به ضرورت بزرگداشت این حماسه بزرگ، گفت: فتنه سال 1388 به عنوان پیچیده ترین نقشه دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی محسوب می شد که با یاری خداوند ناکام ماند.

وی با یادآوری هتک حرمت هنجارشکنان به مقدسات اسلامی در فتنه سال 1388، خاطرنشان کرد: در آن روزها  تمثال مبارک امام راحل را آتش زدند، به طور علنی روزه خواری کردند و با کفش در نماز جمعه حاضر شدند.

رییس ستاد بزرگداشت هفته بصیرت استان تهران با بیان اینکه در آن فتنه، اصل نظام اسلامی نشانه گرفته شده بود، افزود: دشمن با هدف براندازی نظام همه ظرفیت های خود را به کار بسته بود.

وی با اظهار اینکه جنایات فتنه گران در سال ۸۸ پاک شدنی نیست، تصریح کرد: این جنایات، آسیب های جدی به کشور وارد کرد که هنوز عواقب آن را می توان مشاهده کرد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: روز نهم دی ماه سال 1388 یکی از روزهای بزرگ انقلاب اسلامی است و به عنوان یک نقطه عطفی در تاریخ ما محسوب می شود که باید با تمام توان و ظرفیت برای گرامیداشت آن تلاش کرد.

وی با اشاره به حرکت تاریخی مردم ورامین در ۹ دی سال 1388، اذعان کرد: در آن روز، بار دیگر ۱۵ خرداد در ورامین تکرار شد و این افتخار باید با تمام توان حفظ شود.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با تأکید بر ضرورت حضور مردم در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی، ابراز کرد: بزرگداشت هفته بصیرت در این برهه از زمان بسیار حائز اهمیت است و باید زمینه حضور هر چه بیشتر مردم در مراسم های این مناسبت فراهم شود.

وی یادآور شد: برخی از مردم ایران که در فتنه ۸۸ فریب خورده بودند در حماسه ۹ دی این پیام را دادند که به جمع مردم پیوستند و از ارزش های ملت فاصله نمی گیرند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: مردمی که حماسه ۹ دی را خلق کردند می گفتند که اگر کسی بخواهد دنبال فتنه باشد و ابزار دست دشمن شود، ما در برابر آنان و هیچ فتنه و فتنه گری کوتاه نخواهیم آمد.

وی در پایان با ابراز اینکه ظرفیت های مختلفی در میان ادارات و تشکل های مردمی وجود دارد، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود برای برگزاری هر چه باشکوهتر روز ميثاق امت با ولايت استفاده کرد، همینطور تشکل ها و گروه های مردمی نیز باید به رسالت خود عمل کنند./804/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات