۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۵۸۹۰۶۳
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

جامعه نیاز به تفکر بسیجی دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مهم بسیج، اخلاص است، گفت: تفکر بسیجی به معنای خودباوری، خداباوری و ولایتمداری است و جامعه نیاز به تفکر بسیجی دارد.
حجت الاسلام نوفرستی

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: اجلاسیه‌های شهدا سراسر پر از برکت و معنویت است و امروز هر چه داریم از شهدا و ولایت است.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: اگر فرهنگ شهدا ترویج داده شود زمینه بصیرت‌افزایی، روحیه جهادی و انگیزه‌های معنوی فراهم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: این اجلاسیه‌های شهدا برای تمام انسان‌ها پیام دارد و در ارتباط معنوی میان پیشکسوتان، اخلاص، اتحاد و انسجام موثر است.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: رهبری در هر جامعه‌ای نقش اساسی و محوری دارد و رهبری می‌تواند زمینه روحیه جهادی را ایجاد کند و ما امروز مدیون امام راحل و مقام معظم رهبری هستیم که پرچم شهادت و روحیه جهادی را بلند کردند و مردم نیز لبیک گفتند و اگر این نبود، نمی توانستیم به آن اهداف خود برسیم.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مهم بسیج، اخلاص است، ادامه داد: تفکر بسیجی به معنای خودباوری، خداباوری و ولایتمداری است و جامعه نیاز به تفکر بسیجی دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همین تفکر بسیجی انقلاب اسلامی و اسلام را نجات داده و امروز تفکر بسیجی در لبنان، عراق، سوریه و حتی یمن نیز به وجود آمده است.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه دشمن از بسیج و سپاه سیلی محکمی خورده است، اظهار کرد: دشمن از این تفکر بسیجی عصبانی است و به دنبال مقابله با آن هستند.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های بسیجیان، بصیر بودن و آگاه بودن و به روز بودن آن‌ها است و نیروهای بسیجی باید خود را به بصیرت مجهز کنند./9314/ت۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات