۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۸۹۰۶۵
امام جمعه فردوس:

روحانیت و ائمه جماعات برای جذب جوانان و نوجوانان تبلیغ کنند

امام جمعه فردوس با بیان اینکه روحانیت و ائمه جماعات باید برای جذب جوانان و نوجوانان تبلیغ کنند، گفت: متاسفانه برخی با رفتارهای خود سبب گریزان شدن جوانان و نوجوانان از مساجد می‌شوند.
بابایی

حجت الاسلام محمدرضا بابایی، امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: امام جماعت هر مسجدی باید به روز باشد و با جوانان ارتباط قوی داشته باشند.

وی گفت: مسجد به عنوان پایگاه انقلاب مطرح بوده و اگر امروز نیز مساجد به وضعیت قبل برگردند جوانان استقبال بیشتری می‌کنند و روحانیت با برنامه‌های جالب و جاذب جوانان را جذب کنند.

امام جمعه فردوس افزود: امام راحل فرمودند مساجد سنگر هستند و باید این سنگرها حفظ شوند از این رو باید جلوی برخوردهای نامتناسب که موجب می‌شود که جوانان و نوجوانان از مساجد گریزان شوند، بگیریم.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه روحانیت و ائمه جماعات باید برای جذب جوانان و نوجوانان تبلیغ کنند، تصریح کرد: متاسفانه برخی با رفتارهای خود سبب گریزان شدن جوانان و نوجوانان از مساجد می‌شوند.

وی ادامه داد: فضای مجازی یکی از آسیب‌های بزرگی است که باید مدیریت شود و والدین و ائمه جماعت و روحانیت باید کاری کنند که جوانان و نوجوانان استفاده صحیح و حداقلی از فضای مجازی داشته باشند تا فرصت برای پیشرفت، بصیرت افزایی و حضور در نماز جماعت فراهم شود./9314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات