۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۵۸۹۱۰۹

حوزه خواهران کشتار زنان و کودکان یمنی را محکوم کرد

رِژيم سفاک آل سعود، پا جای پای رژیم صهیونیستی کودک‌کش گذاشته و گویا در کشتار کودکان بی‌گناه، گوی سبقت را از اربابان صهیونیست خود ربوده است.
جنایات ائتلاف سعودی در یمن

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در محکومیت کشتار زنان و کودکان بی‌گناه یمنی از سوی آل سعود بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری کوثر متن بیانیه چنین است:

چند سالی است که شاهد جنایات فجیع آل سعود نسبت به مردم یمن هستیم. این جنایات، یک روند سازماندهی شده است که ریشه در طرح نسل‌کشی مسلمانان دارد. در پنج نسل‌کشي دردآور عليه مسلمانان در سال‌هاي اخير، ده‌ها هزار مرد، زن و کودک بی‌گناه کشته شدند: حمله به اردوگاه صبرا و شتيلای پناهندگان فلسطيني در لبنان؛ بمباران شيميايي حلبچه در سليمانيه عراق؛ تیرباران مردم شهر سربرنيتسا در صربستان؛ حمله طالبان به روستای شیعه نشین پاراچنار در پاکستان؛ کشتار خونین مسلمانان ميانمار. و اکنون جهان نظاره‌گر کشتار هزاران مرد، زن و کودک بی‌گناه یمنی است. اقدامات نظامی آل سعود بر علیه یمن، علاوه بر کشتار زنان و کودکان بی‌گناه، منتهی به معلولیت، بی‌سرپرستی، عدم دسترسی آنها به آموزش، بهداشت،‌ مواد غذایی و ... شده است. در واقع، رِژيم سفاک آل سعود، پا جای پای رژیم صهیونیستی کودک‌کش گذاشته و گویا در کشتار کودکان بی‌گناه، گوی سبقت را از اربابان صهیونیست خود ربوده است.

اگر سکوت مجامع بین المللی نبود، این جنایات ادامه پیدا نمی‌کرد؛ در حالی که در اسناد بین المللی خشونت علیه زنان و کودکان ممنوع شده است و دولت‌ها در عرصـه بين‌المللي بــا تــصويب قـرارداد و معاهدات حقـوق بــشري مــتعهد گشـتند، بـراي تحقـق حقـوق بشـر و مقابلـه بـا تجـاوز به حقـوق و آزادي‌هاي اساسـي زنان تـلاش نــمايند (مانند اعلامیه رفع خشونت نسبت به زنان، مصوب سال 1993 و سند پکن مصوب 1995؛ بند 4 ماده 38 پیمان نامه حقوق کودک).

لذا مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حمایت از مردم یمن و محکومیت کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان اعلام می‌دارد که خون زنان و  کودکانی که در یمن ریخته می‌شود، امروز چهره و جایگاه قاتلان آن‌ها را آلوده و نقاب را از چهره واقعی آن‌ها برمی‌دارد. در واقع، کشتار جمعی کودکان و زنان در یمن نشان‌دهنده ورشکستگی سیاسی و نظامی و ناامیدی بزرگ دشمن است. دشمنان گمان می‌کنند که توانایی به زانو درآوردن ملت یمن را دارند؛ اما عقب‌نشینی و سرسپردگی ملت یمن به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست. لازم است سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و همه کشورها از تمامی ظرفیت‌های قانونی خود در حمایت از بشریت و زنان و کودکان در کشور یمن استفاده نمایند تا برخورد با ناقضان حقوق بشر و حقوق بشر دوستانه از طریق ظرفیت‌های قانونی و بر اساس یک عزم و اراده بین‌المللی محقق گردد.
در پایان تأکید می‌کنیم پایداری ملت یمن در مقابل حمله متجاوزان و اشغالگران به یاری خدا و به رغم ادامه تجاوز سعودی امریکایی و متحدانش به پیروزی این ملت می انجامد (إِن یَنصُرْكُمُ اللّهُ فَلاَ غَالِبَ لَكُمْ).

/۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات