۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۸۹۱۴۵

انتشار "۱۸ تعقیبی" و چالش کشیدن رژیم اشغالگر

مستند بلند «۱۸ تعقیبی» که به تلاش‌های مضحک اسرائیلی‌ها برای مقابله با انتفاضه اول مردم فلسطین می‌پردازد و به تازگی در «سینماتک تهران» اکران شده بود، در سایت «عماریار» منتشر شد.
مستند ۱۸ تعقیبی

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مستند «18 تعقیبی» که به تلاش‌های مضحک اسرائیلی‌ها برای مقابله با انتفاضه اول مردم فلسطین می‌پردازد، به طور اختصاصی در سایت «عماریار» منتشر شد.

این مستند 75 دقیقه‌ای، به شیوه‌ای مضحک از تلاش‌های اسرائیلی‌ها برای مقابله با مردم فلسطین در جریان انتفاضه اول روایت می‌کند.

مستند «18 تعقیبی» که به کارگردانی «عامر الشوملی»، تهیه کنندگی «ساند اندونی» و نویسندگی «پل کوان» تولید شده، داستان اهالی یک روستای فلسطینی است که با خرید 18 گاو توانستند خود را در برابر تولیدات رژیم صهیونیستی خودکفا کنند. پس از این واقعه، مسئولان رژیم صهیونیستی تصمیم به تعقیب و یافتن آن 18 گاو گرفتند.

این مستند برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ و در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده شده و توانسته از جشنواره مونترال، ابوظبی، کارتاژ تونس و جشنواره تیراورس جایزه گرفته و نماینده فلسطین در اسکار 88 بوده است.

مستند «18 تعقیبی»، هفته گذشته در نخستین برنامه دور جدید «سینماتک تهران» که با عنوان «سینمای قریب» و با همکاری مرکز مطبوعات و انتشارات حوزه هنری و پایگاه الامه وابسته به دفتر مطالعات بین الملل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد به نمایش درآمد و هم اکنون در سایت AmmarYar.ir  قابل دریافت است./۸۷۶/د۱۰۲/س

ارسال نظرات