۰۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۵۸۹۱۹
آيت الله شبستري:

معلمان خطوط انحرافي دشمنان را در مدارس بيان کنند

رسا، سرويس شهرستان ها ـ نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي گفت: تربيت صحيح و شناساندن خطوط انحرافي و التقاطي اهميت فراوان داشته و در اين ميان رسالت مراکز ترييت معلم سنگين است.
معلمان خطوط انحرافي دشمنان را در مدارس بيان کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در تبريز، آيت الله محسن مجتهد شبستري، نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي عصر روز گذشته سوم اسفند در ديدار اساتيد و بازنشستگان مراکز تربيت معلم استان، اظهار داشت: اين برهه از زمان که نسل جوان هدف توطئه و دسيسه هاي دشمنان قرار گرفته، آگاه سازي، تربيت صحيح و شناساندن خطوط انحرافي و التقاطي اهميت فراوان دارد.

وي با اشاره به گسترش گرايش جوانان به فرق انحرافي و ضاله خاطر نشان کرد: در اين ميان رسالت مراکز ترييت معلم مهم تر و سنگين تر از هر زمان ديگري است.
امام جمعه تبريز افزود: تبليغات گسترده فرقه ضاله وهابيت در کشور به عنوان يکي از مصاديق بارز و مهم تهاجم فرهنگي مطرح است.

عضو خبرگان رهبري ادامه داد: پرورش يافتگان مراکز تربيت معلم به عنوان انسان هاي فرهيخته و آگاه به حرکت هاي دشمن، بايد با روشن سازي اذهان، اين تحرکات زير زميني را خنثي و در مبارزه با جنگ فرهنگي تلاشي مضاعف داشته باشند.

نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي با تاکيد بر لزوم تقويت مراکز تعليم و تربيت در جامعه، اظهار داشت: اعمال دقت و حساسيت لازم در اين مراکز از جمله ضروريات است.

همچنين حجت الاسلام لطف الله زارع زاده نجفي، مدير کل مراکز تربيت معلم استان آذربايجان شرقي در سخناني اعلام کرد: در حال حاضر اين تربيت معلم با 270 واحد آموزشي در سطح کشور تعليم و تربيت 1250 هزار دانشجو را عهده دار است.

مديرکل مراکز تربيت معلم استان افزود: هم اکنون بيش از 23 هزار نفر در 14 رشته تحصيلي در 4 مرکز در سطح استان مشغول به تحصيل هستند.

ياد آور مي شود، در حال حاضر 250 هزار نفر در سطح کشور در 270 مجتمع آموزشي تربيت معلم در دو مقطع کارداني و کارشناسي مشغول به تحصيل مي باشند.

ارسال نظرات