۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۵۸۹۲۲۸
با سخنرانی سردار جعفری؛

اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی برگزار می شود

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی ۲۰ آذرماه خبر داد و گفت: سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران ویژه این کنگره خواهد بود.
سردار قاسمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری کنگره ملی 2 هزار شهید استان، اظهار داشت: اجلاسیه نهایی این کنگره فردا 20 آذرماه در حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آغاز مراسم ساعت 8:30 صبح خواهد بود، گفت: دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس مهمان ویژه این اجلاسیه خواهند بود و مراسم وداع با پیکر مطهر این شهدا در کنگره 2 هزار شهید استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه معاون قوه قضاییه و برخی از استانداران و ائمه جمعه کشور در این اجلاسیه نهایی حضور دارند، افزود: سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران ویژه این کنگره خواهد بود.

سردار قاسمی تصریح کرد: برای برگزاری کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی بیش از دو سال کار و تلاش شده و سالن شماره دو نیز در کنار حسینیه جماران برای پذیرایی از مهمانان ساخته شده است.

وی ادامه داد: بیش از 8 هزار نفر از خاندان شهدا، جانبازان و ایثارگران، مادران شهدای سراسر کشور و مسؤولان در این اجلاسیه حضور دارند و افزون بر آن نیز عموم مردم می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین نمایشگاه از «حراء تا حرم» همزمان با برگزاری اجلاسیه نهایی برای بازدید علاقه مندان دایر است و مردم می‌توانند تا پایان آذرماه جاری از این نمایشگاه بازدید کنند.

سردار قاسمی با بیان اینکه در سال جاری دو نوبت از خانواده شهدای استان سرکشی شده است، اظهار کرد: در اجلاسیه نهایی از 122 عنوان کتاب نیز رونمایی خواهد شد.

وی از وجود ۲۲۷ گروه جهادی شناسنامه دار در استان خبر داد و گفت: این گروه‌های جهادی از مهرماه امسال فعالیت‌های خدماتی و خدمت به محرومان را به نام شهیدان انجام دادند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، مشاوره آگاه سازی حقوقی، تجلیل از مداحان ایثارگر، اعزام ۵۰۰ نفر از افراد محروم به نام یاد شهدا به کربلا، اهدای جهیزیه به زوجین جوان و اعزام گروه های جهادی با محوریت آب شرب و اعزام گروه های جهادی با محوریت پزشکان از جمله اقدامات گروه های جهادی بوده است./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات