۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۸۹۲۴۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دنبال منافع مادی بودن و حزب بازی باقیات‌الصالحات نمی‌شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: به دنبال منافع مادی بودن و حزب بازی کردن برای انسان باقیات‌الصالحات نمی‌شود بلکه تنها حضور در راه حق و خدمت به مردم برای ما باقیات‌الصالحات است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار جمعی از جوانان انقلابی و جهادگر شهرستان خوسف اظهار داشت: شهدا در دوران دفاع مقدس افتخارآفرینی کردند و با فداکاری‌های آن‌ها جبهه حق علیه باطل پیروز شد.

وی با بیان اینکه رزمندگان با دستان خالی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، گفت: همواره راه حق بر باطل پیروز است و به هیچ عنوان راه حق فراموش نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: به دنبال منافع مادی بودن و حزب بازی کردن برای انسان باقیات‌الصالحات نمی‌شود بلکه تنها حضور در راه حق و خدمت به مردم برای ما باقیات‌الصالحات است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باطل رفتنی و حق ماندنی است، تصریح کرد: اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و شهید مطهری‌ها به عنوان نجاتگر جوامع اسلامی باقی می‌ماند اما ظلم باقی ماندنی نیست.

وی ادامه داد: جهادگران مسیر خوبی را انتخاب کردند و جوانان که برای مردم خدمت جهادی می‌کنند باید قدر خود را بدانند و همیشه در راه رضای خدا گام بردارند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات