۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۸۹۲۵۳
ایت الله سعیدی:

ولایت محوری اساس سبک زندگی اسلامی است

امام‌جمعه قم هجرت، مجاهدت و جهاد فاطمی حضرت معصومه سلام الله علیها را زمینه برکت واسعه الهی برای دوران پس از رحلت شهادت گونه حضرت دانست و گفت: ولایت محوری در سبک زندگی ستون خیمه اختیار و انتخاب است.
 آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی در نشست ماهانه مدیران و خادمان حرم مطهر که در سالن امام خامنه‌ای صورت پذیرفت به اهمیت سبک زندگی در تضمین افق‌های رستگاری پرداخت و اظهار داشت: از سوی خداوند متعال به انسان‌ها حدودی از اختیار در نوع زندگی و الگوی وفات یافتنشان اعطا شده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با بیان این‌که هیچ بشری از مکان و زمان زندگی خود باخبر نیست، ابراز داشت: غیر ائمه معصوم علیهم‌السلام حدود زمانی و مکانی مرگ بر همه پوشیده است تا جایی که این قاعده نسبت به برخی از انبیای الهی نیز صدق می‌کند.

امام‌جمعه قم هجرت، مجاهدت و جهاد فاطمی حضرت معصومه سلام الله علیها را زمینه برکت واسعه الهی برای دوران پس از رحلت شهادت گونه حضرت دانست و گفت: شهید ایمانی که از خادمان این آستان قدسی بود در تمام کنش‌های زندگی خود به این ساحت از هدایت تمسک جسته بود.

آیت‌الله سعیدی مدیریت صحیح و تمسک به سبک زندگی معیار اسلامی را اساسی‌ترین راه‌دست یابی به حقیقت رستگاری ذکر کرد و اظهار داشت: ولایت محوری در سبک زندگی ستون خیمه اختیار و انتخاب است، ستونی که راه دقیق و افق‌های روشن را به مؤمن هدیه خواهد کرد.

گفتنی است حجت‌الاسلام ثباتی ابتدای این نشست طی سخنانی به ارائه برخی از فعالیت‌های موسسه فرهنگی حضرت خدیجه سلام‌الله علیها پرداخت و ابراز داشت: از ابتدای اسفند سال 1394 فعالیت‌های فرهنگی موسسه حضرت خدیجه به‌منظور احیای سنن و سیره مادران ائمه معصوم و احیای فرهنگ زیارت آغاز به کارکرده است.

وی از به برخی از اقدامات فرهنگی این موسسه اشاره کرد و گفت: اعزام 25 هزار زائر به شهر مقدس قم، 10 هزار زائر به شهر مقدس مشهد و 3 هزار زائر به عتبات گوشه‌ای از فعالیت‌های موسسه در چند سال اخیراست.

حجت‌الاسلام ثباتی مجموع هزینه‌های صورت گرفته در 8 ماه اخیر را حدود 20 میلیارد ریال توصیف کرد و عنوان داشت: اهدای سبد کالا به 500 خانواده شهید مدافع حرم از دیگر اقدامات 8 ماه اخیر این موسسه بوده است./837/پ202/ب1

ارسال نظرات