۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۵۸۹۳۱۳
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جامعه مستضعف کشور مورد هدف جنگ های فرهنگی و اقتصادی دشمن است

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز جنگ رسانه ای، فرهنگی و اقتصادی در دستور کار دشمن قرار دارد و جامعه مستضعف کشور نیز مورد هدف این جنگ های دشمن است از این رو نباید به دشمن هرگز امتیاز بدهیم و به دستورات دشمن که برای تضعیف انقلاب اسلامی است، تکیه نکنیم.
عارفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام ولی الله عارفی، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امشب در نشست تبیین ابعاد فرهنگی و سیاسی چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا و رهنمودهای امام راحل هستیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی یک زلزله ای در غرب آسیا به وجود آورد و آثار و برکات این انقلاب را دیدیم و کشورهایی در منطقه آغاز به انقلاب کردند و شوروی سابق نیز فروپاشیده است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمن تمام ترفندهای خود را به کار گرفت تا انقلاب اسلامی را از بین ببرد اما در هیچ کدام از آن ترفندها به موفقیت نرسیدند.

حجت الاسلام عارفی تصریح کرد: امروز جنگ رسانه ای، فرهنگی و اقتصادی در دستور کار دشمن قرار دارد و جامعه مستضعف کشور نیز مورد هدف این جنگ های دشمن است از این رو نباید به دشمن هرگز امتیاز بدهیم و به دستورات دشمن که برای تضعیف انقلاب اسلامی است، تکیه نکنیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگی است که خداوند متعال به ملت ایران هدیه داده است و باید قدردان این نعمت باشیم.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هیچ چراغ سبزی در کشور برای دشمن روشن نشود، خاطرنشان کرد: امروز فرانسه که مهد فرهنگ بوده در وضعیت اسفبار قرار گرفته اگر ملت فرانسه پیروز شوند نیز باز الگوی عملی برای جامعه خود ندارند.

حجت الاسلام عارفی با بیان اینکه باید با شناخت دشمن و بصیرت افزایی نقشه های دشمن را خنثی کنیم، اظهار کرد: اروپایی ها چه کاری برای ملت خود انجام دادند که برای ملت ایران انجام دهند بنابراین آن ها هرگز به ما رحم نمی کنند./9314/پ۶۰۲/ب۱پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات