۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۵۸۹۳۱۴
آیت‌الله ری‌شهری:

اعتماد مردم به روحانیت رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

نماینده مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه اعتماد مردم به روحانیت رمز پیروزی انقلاب بود، گفت: دشمن با استفاده از ابزارهای جدید ارتباطی با شایعه پراکنی و افتراء درصدد ایجاد شکاف بین مردم و روحانیت است.
آیت الله ری شهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری نماینده مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امروز در دیدار روحانیان شهرستان ری که در تالار شیخ صدوق(ره) برگزار شد، گفت: اعتماد مردم به روحانیت رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: بر همین اساس است دشمن با مقابله و مبارزه با روحانیت درصدد تخریب جایگاه آن در نزد مردم است و امروز با ابزارهای جدید ارتباطی و تبلیغاتی مانند شبکه‌های اجتماعی دست به تهمت زدن‌های ناروا و شایعه علیه جامعه روحانیت زده است تا از این طریق وجهه روحانیت را تخریب کرده و بین مردم و روحانیت فاصله ایجاد کند.

آیت‌الله ری‌شهری بابیان اینکه دشمن با اهداف شوم و حساب‌شده دست به تخریب وجهه روحانیت می‌زند، ابراز کرد: امروز دشمنان باهدف قرار دادن روحانیت درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند ازاین‌رو دست به عملیات‌ روانی گسترده علیه روحانیت می‌زنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه عملکرد خدمت گزاران کشور نباید موجب شادی دشمن شود، گفت: همچنین نباید در جهت خواسته دشمن گام بردارند و بافاصله گرفتن از مردم آرمان‌های انقلاب را فراموش کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با ابراز تأسف از اینکه برخی در مجالس سخنرانی و یا مداحی رضایت مردم را به رضایت الهی ترجیح می‌دهند، گفت: کسانی که بدون علم و آگاهی مباحثی را در جلسه سخنرانی‌ و یا مداحی مطرح می‌کنند اینان کسانی هستند که رضایت مردم را به رضایت الهی مقدم می‌دانند.

وی با تأکید بر اینکه در مجالس سخنرانی و یا مداحی باید از انحرافات اجتناب کرد، عنوان کرد: کسانی که رضایت مردم را بر رضایت الهی مقدم می‌دارند مورد مذمت خداوند قرار می‌گیرند. همه اعمال و رفتار انسان باید برای کسب رضای الهی انجام شود.

آیت‌الله ری‌شهری بابیان اینکه تقوا کلید گشایش و حل مشکلات است، خاطرنشان کرد: همه مردم و مسؤولان باید در راستای تحکیم بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند و در این مسیر تنها رضایت الهی را در نظر بگیرند./813/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات