۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۵۸۹۳۲۳
با حضور آیت الله حسینی بوشهری؛

طلاب ممتاز مدرسه عالی انوارطاها تجلیل می شوند

معاون اجرایی مدرسه عالی انوار طاها از برگزاری مراسم تجلیل از طلاب ممتاز این مدرسه و همچنین معمم شدن جمعی طلاب به دست آیت الله حسینی بوشهری خبرداد.
تجلیل از انوارطاها

حجت الاسلام حسینی نیا معاون اجرایی مدرسه عالی انوار طاها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ از برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان سال تحصیلی 97-96 این مدرسه خبر داد و گفت: این مراسم روز چهارشنبه از ساعت 9:30 صبح تا اذان ظهر با حضور آیت الله حسینی بوشهری برگزار می شود.

وی افزود: دراین مراسم همچنین به بیش از 30 نفر از برگزیدگان مسابقه کتاب خوانی مدرسه عالی انوارطاها که سال گذشته در این مدرسه برگزار شد، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می شود.

حجت الاسلام حسینی نیا در ادامه از حضور جمعی از طلاب خراسانی نیز در این مراسم خبر داد و گفت: قرار است که این تعداد طلاب در روز چهارشنبه به دست آیت الله حسینی بوشهری تولیت محترم مدرسه عالی انوارطاها به لباس مقدس روحانیت ملبس شوند.

معاون اجرایی مدرسه عالی انوار طاها اضافه کرد: همچنین در ادامه برنامه روز چهارشنبه مراسم درس اخلاق و وعظ با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری و با حضور طلاب مدرسه برگزار می شود.

وی با اشاره به مدرسه عالی انوار طاها به عنوان مرکزی دغدغه مند برای پرورش طلاب فقیه خاطرنشان کرد: پشتیبانی از طلاب تا دست یابی به مقام اجتهاد از اهداف بلند مدت این مدرسه است بنابراین مدرسه انوارطاها سه دوره سطح عالی به مدت 4 تا 6 سال، خارج عمومی به مدت 4 سال و خارج اختصاصی به مدت 4 سال را برگزار می کند.

حجت الاسلام حسینی نیا در ادامه با بیان این که عمده فعالیت این مدرسه با تأکید بر دروس اصلی حوزه و فقه جواهری خواهد بود، افزود: یکی از تفاوت های این مدرسه با دیگر مراکز حوزوی در نحوه و سبک ارائه دروس اصیل حوزوی خواهد بود و از روش‌های جدید و عملی در این مدرسه استفاده خواهد شد./1330/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات