۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۵۸۹۴۱۵
رییس مجمع نمایندگان طلاب آذربایجان غربی:

گردهمایی طلاب و فضلای آذربایجان غربی در قم برگزار می‌شود

حجت الاسلام موسوی گفت: همه طلاب استان آذربایجان غربی در همایش طلاب استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان در قم برگزار می شود، شرکت کنند.
حجت الاسلام سیدموسی موسوی

حجت الاسلام سیدموسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: بنابر خبرها و گزارشات واصله، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی به همراه هیأتی در هفته جاری، قصد دیدار با طلاب و فضلای گرامی استان مقیم قم را دارند، برگزاری این جلسه از طرف دفتر نماینده ولی فقیه در استان است و مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی به صلاحدید مسؤولان استانی نقش و مسؤولیتی در برگزاری این جلسه ندارند.

وی ادامه داد: به جهت رفع برخی از شایعات و تنویر افکار عمومی، اعلام می‌دارم با وجود داشتن انتقاد به چگونگی تعامل دفتر نماینده ولی فقیه با مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان و فارغ از نحوه‌ برگزاری جلسه، موافق با برگزاری جلسات استانی، به ویژه نشست‌ها و جلسات تخصصی اساتید، نخبگان و فضلای گرامی با مسؤولان استانی به نحو کا رآمد بوده و هستم.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌های تمام فضلا، علما و اساتید معزز برای مسؤولان استان و جذب حداکثری ضروری است، کما اینکه عدم پذیرش ایده و طرح و همچنین دافعه داشتنِ صرف از طرف مسئولین نسبت به طلاب و فضلا را خطر و آسیبی جدی برای روحانیت منطقه و به تبع آن نظام و حوزه می‌باشد.

وی تصریح کرد: بالطبع تمام طلاب و فضلای گرامی که به جلسه مذکور دعوت شده‌اند، به جهت انتساب نماینده محترم به جایگاه رفیع ولایت فقیه و لزوم حفظ و تقویت این جایگاه، به صلاحدید خود در جلسه شرکت خواهند فرمود، بنده نیز تمام عزیزان را به این مهم دعوت کرده و درخواست دارم اسباب تکریم میهمانان را فراهم کنند. 

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان تاکید کرد: طلاب و فضلای انقلابی استان نشان داده‌اند همیشه با اتکا به رهنمودهای امام و رهبری، انسجام و یکپارچکی خود را برای تقویت آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی داشته‌اند و در این مقطع حساس نیز که علما بیش از پیش به اتحاد و انسجام نیاز دارند، با تدبیر و بصیرت دست در دست هم خواهیم داد تا کِید بدخواهان حوزه و انقلاب که به خاطر بی تدبیری برخی افراد حاصل شده است، به خودشان برگردد./۹۳۵/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات