۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۵۸۹۴۶۷
رامین:

اطاعت نکردن از رهبری پشیمانی به دنبال خواهد داشت

رامین گفت: اطاعت نکردن از رهبری و کوتاهی درخصوص وظایف دینی پشیمانی به دنبال خواهد داشت.
محمدعلی رامین در ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، محمدعلی رامین شب گذشته در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه اظهار داشت: وجود آیت الله خامنه‌ای به عنوان یک رهبر نعمت بزرگ الهی است که اگر قدر این نعمت را ندانیم و اطاعتش نکنیم و در مقابل این نعمت کوتاهی کنیم عاقبتی هم‌چون عاقبت مردم کوفه را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امروز به معنای واقعی کلمه نتوانستیم آنگونه که باید رهبر انقلاب را بشناسیم، تنها کسی که در دنیا هم خودش و هم خانواده‌اش سالم‌ترین افراد هستند رهبر انقلاب است، معظم له به قدری شجاعت دارند که در حضور جمع و رسانه از منتقد خود عذرخواهی می‌کند و این شجاعت ایشان را می‌رساند.

معاون مطبوعاتی دولت نهم اضافه کرد: حوزه امروز نمی‌تواند خود را در جهان اسلام محدود کند، دین اسلام یک دین محدود به شیعه و سنی نیست، بلکه یک دین عام و جهان شمول است و باید حوزه برای همه امت‌های جهان برنامه داشته باشد و برای هدایت آنها برنامه‌ریزی کند.

وی افزود: امام خمینی(ره) مرزهای جغرافیایی را با شعار امت واحده از بین برد، ملت‌های اسلامی را در زیر پرچم یک امت جمع کرده و هیمنه غرب و استکبار جهانی را از بین برد و امروز دشمنان اسلام در منطقه با چالش جدی مواجه هستند.

رامین تصریح کرد: زمانی ایران در دنیا محلی از اعراب نداشت و کشورهای جهان ایران را عددی حساب نمی‌کردند ولی امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت ایران عزیز و مقتدر شده‌اند و تمام کشورهای جهان اسلام چشم و گوششان به ایران است و ایران را پناهگاه معنوی خود می‌دانند.

وی گفت: علت پیروزی ملت و دولت سوریه در مقابل داعش، راهنمایی‌های مقام معظم رهبری بود که دولت سوریه این راهنمایی‌ها را به زیبایی به کار بست و هفت سال یک تنه در مقابل دنیا ایستاد و خاک کشورش را در مقابل دشمنان حفظ کرد، اگر مسؤولان ما به اندازه دولت سوریه راهنمایی‌های رهبر انقلاب را به کار می‌بستند امروز خیلی از مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه حل می‌شد./۹۳۵/پ203/ب1

ارسال نظرات