۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۸۹۶۱۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ملت ایران در برابر بیگانگان سر خم نمی‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ما تا وقتی که از همه ظرفیت‌های خود دست برنداریم نخواهیم توانست غربی‌ها را قانع کنیم اما ملت ایران نیز در برابر بیگانگان سر خم نمی‌کند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح استان اظهار داشت: برای موفقیت در هر کاری باید ابزار علم آن را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه علم به عنوان یک فریضه و واجب در دین اسلام شمرده شده است، گفت: علم در هر جامعه‌ای مایه اقتدار است و با علم همراه ایمان به موفقیت می‌رسیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: استکبار جهانی از روز اول پا در هر کشور اسلامی و غیراسلامی که نهاده به دنبال ضعیف کردن کشورها بوده و تلاش کردند آن‌ها را وابسته تربیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه هسته هر ملتی در دنیای امروز در گروی توان دفاعی است، تصریح کرد: دشمنان از تفکر فرعونی برخوردارند و با این تفکر نمی‌خواهند کشوری در جهان مستقل باشد.

وی با بیان اینکه هر جامعه‌ای که می‌خواهد حیات داشته باشد باید قدرت دفاع از خود را پیدا کند، ادامه داد: تحمیل جنگ‌ها و تحریم‌ها نیز به دلیل همین تفکر فرعونی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح خواب را از چشم دشمنان می‌گیرند و اگر کشوی توان دفاعی نداشته باشد دشمن همه چیز را به غارت می‌برد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه استکبار جهانی کشورها را ضعیف نگه می‌دارد تا آن‌ها را از جهات مختلف ببلعند، اظهار کرد: سلاح «واژه‌ها» در جهان نقش بیشتری نسبت به سایر سلاح‌ها در پیروزی‌ها و شکست‌ها دارد.

وی افزود: امروز سرنوشت ملت‌ها را با حرف و «واژه‌ها» جابجا می‌کنند از این رو ملت ایران نباید از این سلاح خطرناک غفلت کند و باید مراقبت کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان به دنبال بهانه هستند و آن‌ها دانش هسته‌ای را جرم می‌دانند در حالی که این جرم نیست بلکه بهانه است و گرنه بسیاری از کشورها بدون هیچگونه مانعی نه تنها دانش هسته‌ای بلکه سلاح هسته‌ای هم دارند و به آن‌ها چیزی نمی‌گویند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: ما تا وقتی که از همه ظرفیت‌های خود دست برنداریم نخواهیم توانست دل غربی‌ها را قانع کنیم اما ملت ایران نیز در برابر بیگانگان سر خم نمی‌کند./9314/پ602/ب1

ارسال نظرات