۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۸۹۶۹۸
مدیر مدرسه علمیه ورامین:

چهل سالگی انقلاب از برکت بیداری مردم و حوزه های علمیه است

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ورامین با بیان اینکه برای اولین بار است که یک انقلاب در دنیا به چهل سالگی خود می رسد، گفت: تحقق این امر به برکت بصیرت روحانیت و مردم، ولایت محوری و بیداری حوزه های علمیه بوده است.
سید مهدی محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مهدی محمودی مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین عصر امروز در جمع اساتید این حوزه بیان کرد: حضور در حوزه های علمیه، توفیقی است که برای ترویج مکتب اهل بیت تنها نصیب برخی انسانها می شود و جامعه مدیون حوزه های علمیه است چرا که بسیاری از دانشمندان و بزرگان جامعه از همین حوزه های علمیه برخاستند.

وی افزود: دشمنان سعی دارند تا چراغ حوزه را خاموش کنند اما چون صاحب آن امام عصر(عج) است هرگز نخواهند توانست در این راه موفق شوند، اما باید مراقب بود که دشمن گاهی با وارد کردن افراد منحرف به حوزه در صدد مرجع سازی هستند تا سوءاستفاده ای از حوزه کرده باشند.

استاد حوزه یادآور شد: مقام معظم رهبری بارها تأکید کرده اند که اسلام مورد نظر آمریکا، اسلام واقعی نیست، امروز نیز برخی جریانات سیاسی سعی دارند تا از این پایگاه سوءاستفاده کنند اما با حضور مراجع و بزرگان در این کار موفق نخواهند شد.

وی تأکید کرد: نیاز امروز جامعه و جهان اسلام حضور مبلغان پرتوان است و باید جوانان مستعد برای حضور در حوزه اعلام آمادگی کنند، امروز شاهد هستیم که در ورامین، حوزه علمیه امام صادق(ع) برکات فراوانی برای منطقه داشته است، جوانان باید از این فرصتها به نحو احسن استفاده کنند.

پیوند عمیق امت با ولایت، مانع اثربخشی فتنه هاست

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه برای اولین بار است که یک انقلاب به چهل سالگی خود می رسد، افزود: تحقق این امر به برکت بصیرت روحانیت و مردم، ولایت محوری و بیداری حوزه های علمیه بوده است.

وی بیان کرد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که آنچه انقلاب را از همه فتنه ها عبور داده است، پیوند عمیق امت با ولایت بوده که لازم است روز به روز این پیوند عمیق تر شود.

مدیر مدرسه علمیه ورامین در پایان با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: امسال باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به طور ویژه برای مردم تبیین و انتشار داد تا همه اقشار مختلف جامعه از برکات این انقلاب مردمی و علوی باخبر شوند./804/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات