۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۵۸۹۷۱۰
امام جمعه بروجرد:

زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه تقویت شود

امام جمعه بروجرد بر ضرورت فراهم سازی و تقویت زیرساخت ها در حوزه تأکید کرد و گفت: این مهم در رشد و پیشرفت علمی طلبه مؤثر است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، عصر امروز در گردهمایی فصلی مدیران حوزه علمیه لرستان که به میزبانی مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد برگزار شد، گفت: رسالت حوزه تربیت طلاب و مبلغانی کارآمد و مؤثر برای فعالیت در عرصه تبلیغ است.

وی با تأکید بر اینکه در پذیرش طلبه باید کیفی محوری مورد توجه باشد، افزود: پذیرش طلبه با استعداد و توانمند در رشد و ارتقای سطح علم حوزه مؤثر است.

امام جمعه بروجرد در ادامه به نقش اساتید در تربیت طلبه اشاره کرد و گفت: اساتید باید در رابطه با طلبه نقش پدری خود را ایفا کنند و در تعلیم و تربیت طلبه سعه صدر و دلسوزی را فراموش نکنند.

وی با تأکید بر ضرورت تربیت طلبه فاضل و با سواد اظهار داشت: تربیت طلبه با اخلاق در درجه اول در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه بر ضرورت تقویت برنامه های قرآنی در حوزه تأکید کرد و گفت: اجرای برنامه های قرآنی و تقویت این برنامه ها برای انس گرفتن بیشتر با علوم قرآنی ضروری است که باید اساتید در این زمینه نیز ایفای نقش کنند.

وی خاطرنشان کرد: تقویت زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری از مسؤولیت های حوزه علمیه است که با توجه به این مهم باید در رشد و پیشرفت طلبه نقش آفرین باشد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات