۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۵۸۹۷۴۱

تجلیل کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل از شیخ «میثم السلمان»

کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل از رییس مرکز گفت وگو و تسامح بحرین به خاطر فعالیت های حقوقی در دفاع از مردم این کشور تجلیل کرد.
میثم السلمان

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل از شیخ «میثم السلمان» رییس مرکز گفتگو و تسامح بحرین تجلیل کرد.

در مراسم تجلیل از ۳۰ شخصیت حقوقی در خاورمیانه از سوی کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل، شیخ میثم السلمان مسؤول اداره آزادی‌های دینی دیده‌بان حقوق بشر بحرین به خاطر ایفای نقش برجسته در دفاع از حقوق بشر در خاورمیانه و شمال آفریقا مورد تجلیل قرار گرفت.

در این راستا نیز مرکز حقوق بشر بحرین ضمن تبریک به شیخ میثم السلمان، از تلاش های وی در دفاع از حقوق بشر در بحرین و مقابله با نقض حقوق شهروندان بحرینی از سوی رژیم آل خلیفه قدردانی کرد.

رژیم آل‌خلیفه برای مقابله با مردم بحرین تاکنون مبالغ گزافی را جهت کسب حمایت‌های خارجی به ویژه از سوی ایالات متحده آمریکا و انگلیس صرف کرده است. با تمامی این‌ها، این رژیم تا امروز موفق به مقابله با انقلاب بحرین و ضربه وارد کردن به آن نشده است.

گفتنی است که رژیم آل‌خلیفه مدت‌هاست که به راهکارهای متعددی برای خاموش کردن شعله‌های انقلاب بحرین متوسل شده است. تداوم انقلاب مردمی در بحرین که وارد هشتمین سال خود شده، نشان داد که تلاش‌های آل‌خلیفه در این راستا با شکست مواجه شده است. 

 

ارسال نظرات