۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۹۰۱۲۳

میز خدمت مصلی کرج، طرحی برای‌ رهایی‌مردم از واسطه‌گری

میز خدمت مصلی کرج، طرحی برای‌ رهایی‌مردم از واسطه‌گری
طی هفته های اخیر مصلی نماز جمعه کرج، میزبان "میز خدمت" شده است، طرحی که می تواند فرصت مغتنمی برای بیان معضلات شهری و دغدغه های شهروندان با مسؤولان باشد.
یه گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز، در اقدامی نوآورانه، با دعوت از مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی، فرصتی ویژه برای مردمی که می‌خواهند بی‌واسطه با مسؤولان ملاقات کنند را فراهم آورده است.

این اقدام با استقبال چشم‌گیر مردم همراه شده و در راستای تحقق شفافیت و تکریم ارباب رجوع، هر هفته با دعوت از مسؤولان عالی‌رتبه استان، میز خدمت در مصلای کرج راه اندازی می شود تا علاوه بر برپایی با شکوه تر نماز عبادی سیاسی جمعه، مسؤولان نیز به پاسخگویی در مقابل مردم تشویق شوند و رو در رو پای درد و دل مردم بنشینند.

برپایی میز خدمت در مکان هایی همانند مصلی های نماز جمعه کرج و شهرستان ها که همواره با حضور مردم همراه است می تواند فرصت مغتنمی برای بیان معضلات شهری و دغدغه های شهروندان به صورت چهره به چهره با متولیان امر باشد.

آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج می گوید: مردم میز خدمت را جدی بگیرند زیرا مطالبه جدی ما نیز همین است و مسؤولان باید پیش از طرح مشکلات اعلام آمادگی کرده و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

لازم به ذکر است، نهم آذر ماه 97 علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج به همراه معاونان خود در مصلی نماز جمعه کرج پاسخگوی مطالبات مردم شد و همچنین 16 آذر ماه سومین میز خدمت دستگاه های اجرایی با حضور دادگستری در مصلی نماز جمعه کرج برگزار شد.

گفتنی است، میز خدمت هر هفته از ساعت 10:30 صبح در مصلای کرج با حضور مدیران ارشد استانی برگزار می گردد و این هفته(۲۳ آذر) نیز مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز پشت میز خدمت مصلای کرج، میزبان مردم بود و به رفع مشکلات آنان پرداخت.

ارسال نظرات