۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۵۹۰۱۴۸
۲۵ آذرماه؛

همایش پژوهشی «تفکر نقادانه» در مدرسه علمیه امام خمینی برگزار می‌شود

همایش پژوهشی «تفکر نقادانه» در مدرسه علمیه امام خمینی برگزار می‌شود
همایش پژوهشی یک‌روزه با عنوان «تفکر نقادانه» یکشنبه ۲۵ آذرماه با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) رباط‌کریم برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش پژوهشی یک‌روزه با عنوان «تفکر نقادانه» یکشنبه 25 آذرماه با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) رباط‌کریم برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش همایش پژوهشی «تفکر نقادانه» صبح یک‌شنبه از ساعت 8 با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام ترابی امام‌جمعه محترم شهرستان رباط کریم با موضوع «سبک زندگی طلبگی» ساعت 20 به اتمام می‌رسد.

گفتنی است در این همایش نشستی با عنوان «تأثیر عفاف در زندگی طلاب» از سوی کارشناسان ارشد علوم حوزوی خانم‌ها وفایی و نادری برگزار خواهد شد، همچنین این همایش با تواشیح گروه ریحانة النبی ادامه یافته و با سخنرانی استاد غلامرضازاده با موضوع عوامل سقوط انسان بخش اول همایش به اتمام می‌رسد.

همچنین در بخش دوم این همایش کرسی آزاداندیشی با موضوع «آسیب‌های عدم نهی از منکر» از سوی اساتید برجسته حوزه و دانشگاه علی تقوی و خانم صغری اسماعیلیان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است استاد مصیب سلطانی با موضوع «آسیب‌های فن‌آوری‌های نوین» به ایراد سخنرانی پرداخته و در ادامه حاضران از سخنرانی خانم قربان پور با موضوع «تأثیر صبر در زندگی» بهره‌مند خواهند شد./813/پ۲۰۴/ب1

ارسال نظرات