۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۹۰۲۰۲
شامگاه گذشته؛

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان در دفتر خبرگزاری رسا حضور یافت

حجت الاسلام رجب پور مدیر حوزه خواهران خوزستان در دفتر خبرگزاری رسای استان خوزستان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالامیر رجب پور، مدیر حوزه خواهران استان، شامگاه گذشته در دفتر خبرگزاری رسای خوزستان حضور پیدا کرد.

در این دیدار، مدیر حوزه خواهران استان با بیان اینکه حوزه‌های خواهران کمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرند، عنوان داشت: ضعف در ارتباط رسانه‌ای یکی از ضعف‌ها و کاستی‌های حوزه‌های استان است و امیدواریم خبرگزاری رسا بتواند چنین نقیصه‌ای را جبران کند ضمن اینکه آمادگی داریم تا در زمینه معرفی مدارس خواهران و انعکاس اخبار مربوطه در خبرگزاری همکاری داشته باشیم.

این مقام مسؤول به بیان تعداد حوزه‌های خواهران خوزستان، تیپ حوزوی خواهران استان در مقایسه با سایر حوزه‌های کشور، اهتمام و توجه آیت الله موسوی جزایری به حوزه‌های مذکور، تعداد سطوح تدریس شده در حوزه ها، تعداد طلبه‌ها و فارغ التحصیلان پرداخت.
پ/مدیر حوزه خواهران خوزستان در دفتر خبرگزاری رسای استان حضور یافت

حجت الاسلام رجب پور با بیان اینکه پتانسیل حوزه خواهران مغفول مانده است، افزود: امسال ۶۵۰ طلبه برای سال تحصیلی جاری پذیرش شدند که در مقایسه با سال‌های گذشته مطلوب است.

وی در این دیدار به تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی، دوره‌های آموزشی آسیب شناسی اجتماعی و تربیت مربی، حوزه‌های جدید التأسیس اشاره کرد و گفت: بسیار امیدواریم مستندی پیرامون حوزه‌های خواهران استان و نقش آیت الله موسوی جزایری در تأسیس آن‌ها تهیه کنیم.

لازم به ذکر است، گفت وگوی تفصیلی این دیدار متعاقبا بر روی خروجی خبرگزاری رسا قرار خواهد گرفت./۹۴۵۶/پ203/ب1
ارسال نظرات