۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۵۹۰۳۲۲
رییس ستاد اقامه نماز کشور:

گناه آرامش را از انسان می‌گیرد

گناه آرامش را از انسان می‌گیرد
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با اشاره به این که گناه آرامش را از انسان می‌گیرد، گفت: رضایت خدا رمز اول رستگاری در زندگی شمرده می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان, حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور امروز ظهر در دانشگاه باهنر کرمان، گفت: نفس، انسان را به ذلت و خواری می‌کشاند.

وی افزود: عمل کردن به قرآن و روایات زمانی برای انسان‌ها فایده دارد که انسان نفس و شهوت را از خود دور کند.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با بیان این که قرآن کریم انسان را به امر به معروف و نهی از منکر دعوت می‌کند، بیان داشت: انسان نباید روی حرف مردم کاری را انجام دهد.

وی اظهار داشت: رضایت خدا رمز اول رستگاری در زندگی شمرده می‌شود و انسانی می‌تواند زندگی خوبی داشته باشد که تقوا را رعایت کند.

رییس ستاد اقامه نماز کشور با توجه به این که آیات زیادی در رابطه با تقوا و دوری از شهوات در قرآن آمده است، تصریح کرد: انسان نباید در زندگی چشم بسته کاری را انجام دهد.

وی بیان داشت: مبلغ خوب کسی است که از خدا بترسد و کار‌هایی که سبب نارضایتی خدا در آن‌ها بوده را ترک کند.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با توجه به این که فضا‌های مجازی انسان را می‌تواند از راه خدا دور کند، بیان داشت: متاسفانه فضا‌های مجازی با مطالب دروغین خود، به یک محل کاذب تبدیل شده است که بوی خدایی ندارد.

وی با اشاره به این که گناه آرامش را از انسان می‌گیرد، بیان داشت: گناه کردن انسان را از خدا دور می‌کند و دنیا و آخرت او را نابود می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی بیان داشت: ورزش کردن روح انسان را شاداب می‌کند و انسان را از گناه و شهوات دور می‌کند.

وی در پایان با اشاره به این که نماز زمانی قبول می‌شود که انسان آنرا با توجه بخواند، گفت: گناه و شهوت سبب می‌شود که انسان نمازش در درگاه خداوند قبول نشود./۹۷۰۷/پ203/ب1
ارسال نظرات