۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۹۰۳۲۳
معاون امور طلاب استان کرمان:

وحدت حوزه و دانشگاه باید در عمل پیاده شود

وحدت حوزه و دانشگاه باید در عمل پیاده شود
حجت الاسلام زمزم زداه با بیان این که وحدت حوزه و دانشگاه باید در عمل دیده شود، گفت: متاسفانه امروزه هفته وحدت به یک شعار تبدیل شده و باید حوزه و دانشگاه در عمل باهم وحدت داشته باشند.
حجت الاسلام روح الله زمزم زاده معاون امور طلاب استان کرمان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: علم و دین دو نهاد اصلی کشور هستند که همه مردم باید به این دو نهاد اهمیت دهند.

وی افزود: ضرورت وحدت بین حوزه و دانشگاه باید برای مردم و مسؤولان بیان شود، زیرا در صورت وحدت حوزه و دانشگاه بوده که کشور پیشرفت می‌کند.

حجت الاسلام زمزم زاده با اشاره به این که کشور در حال پیشرفت است، ابراز داشت: تنها زمانی کشور از جهت فرهنگ و علم پیشرفت می‌کند که حوزه و دانشگاه وحدت داشته باشد.

وی با بیان این که وحدت حوزه و دانشگاه باید در عمل دیده شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه امروزه هفته وحدت به یک شعار تبدیل شده است و باید حوزه و دانشگاه در عمل باهم وحدت داشته باشند.

استاد حوزه علمیه کرمان تصریح کرد: دشمنان به دنبال سکولار کردن حوزه‌های علمیه و غربی کردن دانشگاه‌ها هستند و طلاب و دانشجویان باید مراقب خود باشند که فریب دشمن را نخورند و با بصیرت عمل کنند.

معاون امور طلاب استان کرمان با بیان این که وحدت حوزه و دانشگاه در کشور به یک شعار تبدیل شده است، اظهار داشت: دوبال مستحکم نظام اسلامی، حوزه و دانشگاه هستند.

حجت الاسلام زمزم زاده خاطرنشان کرد: متاسفانه در کشور رابطه بین حوزه و دانشگاه کم شده و کم شدن ارتباط بین این دو نهاد بزرگ به ضرر کشور تمام می‌شود.

وی در پایان با اشاره به این که کرسی‌های آزاد اندیشی با وجود دو گروه حوزه و دانشگاه می‌تواند ارتباط بین این دو نهاد را قوی‌تر کند، گفت: مسؤولان حوزه و دانشگاه زمینه کرسی‌های آزاداندیشی بین حوزه و دانشگاه را فراهم کنند./۹۷۰۷/ت602/ب1
ارسال نظرات