۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۵۹۰۳۲۶
رئیس بسیج جامعه زنان کشور:

ورود زنان به ورزشگاه خارج از اولویت‌های حوزه بانوان است

ورود زنان به ورزشگاه خارج از اولویت‌های حوزه بانوان است
رییس بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به حاشیه‌سازی‌های ورود زنان به ورزشگاه‌ها، گفت: در دنیای امروز زنان نیازمند امنیت، اشتغال و کرامت انسانی هستند که جز اولویت‌ها محسوب می‌شود، ازاین‌رو ورود زنان به ورزشگاه‌ها خارج از اولویت‌های حوزه زنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان کشور، امروز در بجنورد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با گرامیداشت یاد و خاطره 8 شهید زن خراسان شمالی، به تبیین موضوع حجاب و عفاف در جامعه پرداخت و اظهار داشت: اهمیت حجاب در زندگی روزمره غیرقابل‌انکار و چشم‌پوشی است.

وی افزود: حجاب بسیاری از معضلات اجتماعی نظیر طلاق و بی‌بندوباری را از ریشه خشکانده و جامعه را در مقابل این‌گونه آسیب‌ها بیمه می‌کند.

اصلانی با اشاره به‌غفلت از مسئله حجاب در کتب درسی، اضافه کرد: متأسفانه در کتب درسی به مسئله حجاب به‌عنوان یکی از اولویت‌های حوزه زنان آن چنان که باید و شاید پرداخته نشده است.

این مسؤول اظهار کرد: اینکه امروزه دختران ما تعریف جامع و کاملی از مسئله حجاب ندارند به دلیل نپرداختن به این مسئله در کتب درسی است؛ ازاین‌رو امیدواریم این مسئله موردنظر مسئولان و متولیان امر قرارگرفته و آن را در اولویت قرار دهند.

اصلانی تصریح کرد: بنا به اذعان اندیشمندان و مقامات علمی غرب پیام انقلاب اسلامی و فرهنگ حجاب در تمام دنیا ریشه دوانده و سبب جنبش‌های عفیفانه و مقابله با بدحجابی شده است.

وی در ادامه با اشاره به حاشیه‌سازی‌های ورود زنان به ورزشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: در دنیای امروز زنان نیازمند امنیت، اشتغال و کرامت انسانی هستند که جز اولویت‌ها محسوب می‌شود، ازاین‌رو ورود زنان به ورزشگاه‌ها خارج از اولویت‌های حوزه زنان است.

اصلانی افزود: البته مسائل ورزشی زنان به‌طورجدی در بسیج زنان کشور در حال پیگیری است؛ ولی نباید تمام توان و تمرکز مدیریتی حوزه زنان معطوف به مسئله حاشیه‌ای ورود تعدادی از زنان به ورزشگاه شود و اولویت‌های اصلی در حاشیه قرار بگیرد./9314/پ602/ب1

ارسال نظرات