۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۵۹۰۳۴۱

چند انتصاب جدید در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

چند انتصاب جدید در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه
مراسم معارفه مدیرکل معیشت و توانمندسازی، مدیرکل جذب منابع و ظرفیت‌ها، سرپرست صندوق قرض‌الحسنه و مدیرکل توسعه منابع انسانی مرکز خدمات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، در جلسه‌ای که صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه و جمعی از مسئولان این مرکز برگزار شد، حجج‌اسلام و المسلمین علائیان به عنوان مدیرکل معیشت و توانمندسازی و محمدحسین عدالت مدیرکل جذب منابع و ظرفیت‌ها و آقایان مهدی جعفریانی مدیرکل توسعه منابع انسانی و سید محمدحسین میرقیصری سرپرست صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات معرفی شدند.


همچنین، از زحمات حجج اسلام و المسلمین محمدعلی عدالت مدیرکل سابق جذب منابع و ظرفیت‌ها، احمدی مدیرکل سابق معیشت و توانمندسازی و علائیان مدیرعامل سابق صندوق قرض‌الحسنه و آقای حسینی فر مدیرکل سابق توسعه منابع انسانی مرکز خدمات قدردانی شد.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات تمامی همکاران مرکز خدمات گفت: کسانی که با اخلاص زحمت می‌کشند مطمئن باشند که این زحمات مورد عنایت حضرت ولی‌عصر(عج) قرار خواهد گرفت.


رئیس مرکز خدمات حوزه بر توکل به پروردگار، تلاش مضاعف و استفاده از تجربیات دیگران در انجام امور تأکید کرد و گفت: همه ما خدمتگزاران حضرت ولی‌عصر(عج) هستیم و اگر در کار خود با مشکلی رو به رو شدیم باید به آن حضرت استمداد کنیم و مطمئن باشیم خود حضرت دست ما را می‌گیرند و راه‌هایی را برای ما باز می‌کنند. /924/د103/ج

ارسال نظرات