۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۹۰۳۷۶
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

ائمه جمعه خدمات و برکات انقلاب را برای نسل‌های جدید تبیین کنند

ائمه جمعه خدمات و برکات انقلاب را برای نسل‌های جدید تبیین کنند
حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: ائمه جمعه با استفاده از جایگاه نماز جمعه خدمات انقلاب را برای مردم تبیین کنند تا سعی دشمنان برای زیر سؤال بردن خدمات انقلاب اسلامی به نتیجه نرسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست فصلی ائمه جمعه استان که با موضوع چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در ابتدای پیروزی انقلاب فرمودند این انقلاب کار شخص نبود بلکه کار خدا بود.

وی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران برگرفته از فطرت انسان‌های باخدا بود، گفت: انقلاب‌های زیادی در دنیا شکل گرفته است؛ ولی انقلابی که ریشه الهی نداشته باشد ماندگار نیست.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه به فضل خدا انقلاب و نظام اسلامی روزبه‌روز تقویت شده و اقدامات دشمنان نمی‌تواند خللی بر آن وارد کند، افزود: دشمنان در حال رخنه در بدنه جامعه دینی ما هستند و تلاش آن‌ها بر این است تا خدمات انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرند، به همین دلیل لازم است مسئولان به‌ویژه ائمه جمعه به‌طور مقایسه‌ای خدمات انقلاب اسلامی و دوران طاغوت و رژیم ستم‌شاهی را برای مردم بازگو کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: بسیاری از خدماتی که امروز برای مردم کشور ارائه شده، در دوران طاغوت به‌هیچ‌عنوان وجود نداشت و تنها شهرهای بزرگ کشور از برخی خدمات برخوردار بودند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: داشتن آب، برق، تلفن، گاز، تلویزیون و دیگر خدمات عمرانی نظیر جاده‌های آسفالت و ... در دوران طاغوت یکی از آرزوهای شهرها بود؛ ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی حتی دورترین نقاط روستایی کشور از این خدمات برخوردار شده‌اند.

وی در ادامه افزود: همه ما موظفیم این توفیقاتی که در دوران انقلاب اسلامی به دست آمده را برای مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان تبیین کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: ائمه جمعه نقش بسیار مهمی در حوزه‌های مختلف ازجمله در بخش فرهنگ، اجتماعی، سیاسی و ... دارند و می‌توانند با استفاده از جایگاه نماز جمعه خدمات انقلاب را برای مردم روشن کنند تا سعی دشمنان برای زیر سؤال بردن خدمات انقلاب اسلامی به نتیجه نرسد.

وی با اشاره به تهدید آمریکا مبنی بر این‌که نمی‌گذارند انقلاب اسلامی جشن چهل‌سالگی خود را ببیند، افزود: مردم بصیر ما همواره گوش به فرمان ولی فقیه و رهبرشان بوده و در همه صحنه خود را به‌خوبی نشان داده‌اند و به فضل الهی آن‌ها نه‌تنها جشن چهل‌سالگی؛ بلکه جشن پنجاه‌سالگی و صدسالگی ما را هم خواهند دید تا این انقلاب به صاحب اصلی خود یعنی امام زمان (عج) تحویل داده شود./9314/پ601/ب1

ارسال نظرات